Yeni Medya, Dijital Reklamcılık, Reklam Araştırmaları, Reklam Çözümlemesi, Reklam Kampanyaları, Reklam Stratejileri, Reklam Yazarlığı, Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları, Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları
Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Kar Amacı Gütmeyen Pazarlama, Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Pazarlama Teorisi, Sosyal Pazarlama, Tüketici Davranışı, Uluslararası Pazarlama
Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Kar Amacı Gütmeyen Pazarlama, Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Pazarlama Teorisi, Sosyal Pazarlama, Tüketici Davranışı, Uluslararası Pazarlama
Arş. Gör. Birol GÜVEN
GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ, GÜMÜŞHANE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ
Türkiye
Muhasebe, Denetim ve Mali Sorumluluk, Finansal Muhasebe