Bu çalışmada, yaş çay alımı bakımından ülkedeki en yüksek paya sahip olan ulusal çay markası ÇAYKUR’un yöresel alt markalarından biri olan “42 No’lu TİREBOLU ÇAYI” ele alınmıştır. Amaçsal örneklem bağlamında seçilen alt markanın markalaşma süreci ve marka yönetimi analiz edilmeye çalışılmıştır. Niteliksel bir araştırmaya dayanan ve monografik (örnek olay) yöntemi ile analizi yapılan bu alt markaya dair elde edilen veriler ışığında yeniden konumlandırma önerilerinde de bulunulmuştur.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Communication and Media Studies |
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | October 5, 2020 |
Submission Date | May 13, 2020 |
Acceptance Date | September 10, 2020 |
Published in Issue | Year 2020 Volume: 3 Issue: 2 |
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM ÇALIŞMALARI DERGİSİ (HİRE)
Bu eser Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.