Dissertation
BibTex RIS Cite

TÜRKİYE’DE YÖRESEL ÇAYLARIN MARKALAŞMA SÜRECİ: ÇAYKUR 42 No’lu TİREBOLU ÇAYI ÖRNEĞİ

Year 2020, Volume: 3 Issue: 2, 106 - 130, 05.10.2020

Abstract

Bu çalışmada, yaş çay alımı bakımından ülkedeki en yüksek paya sahip olan ulusal çay markası ÇAYKUR’un yöresel alt markalarından biri olan “42 No’lu TİREBOLU ÇAYI” ele alınmıştır. Amaçsal örneklem bağlamında seçilen alt markanın markalaşma süreci ve marka yönetimi analiz edilmeye çalışılmıştır. Niteliksel bir araştırmaya dayanan ve monografik (örnek olay) yöntemi ile analizi yapılan bu alt markaya dair elde edilen veriler ışığında yeniden konumlandırma önerilerinde de bulunulmuştur.

References

  • Prof. Dr. Atiye Filiz SUSAR Prof. Dr. Necdet EKİNCİ
Year 2020, Volume: 3 Issue: 2, 106 - 130, 05.10.2020

Abstract

References

  • Prof. Dr. Atiye Filiz SUSAR Prof. Dr. Necdet EKİNCİ
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Communication and Media Studies
Journal Section Makaleler
Authors

Ahmet Can Akgün 0000-0001-5097-8291

Publication Date October 5, 2020
Submission Date May 13, 2020
Acceptance Date September 10, 2020
Published in Issue Year 2020 Volume: 3 Issue: 2

Cite

APA Akgün, A. C. (2020). TÜRKİYE’DE YÖRESEL ÇAYLARIN MARKALAŞMA SÜRECİ: ÇAYKUR 42 No’lu TİREBOLU ÇAYI ÖRNEĞİ. Uluslararası Halkla İlişkiler Ve Reklam Çalışmaları Dergisi, 3(2), 106-130.


Creative Commons Lisansı    HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM ÇALIŞMALARI DERGİSİ (HİRE) 
Bu eser Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.