Yıl 2020, Cilt 3 , Sayı 2, Sayfalar 106 - 130 2020-10-05

TÜRKİYE’DE YÖRESEL ÇAYLARIN MARKALAŞMA SÜRECİ: ÇAYKUR 42 No’lu TİREBOLU ÇAYI ÖRNEĞİ

Ahmet Can AKGÜN [1]


Bu çalışmada, yaş çay alımı bakımından ülkedeki en yüksek paya sahip olan ulusal çay markası ÇAYKUR’un yöresel alt markalarından biri olan “42 No’lu TİREBOLU ÇAYI” ele alınmıştır. Amaçsal örneklem bağlamında seçilen alt markanın markalaşma süreci ve marka yönetimi analiz edilmeye çalışılmıştır. Niteliksel bir araştırmaya dayanan ve monografik (örnek olay) yöntemi ile analizi yapılan bu alt markaya dair elde edilen veriler ışığında yeniden konumlandırma önerilerinde de bulunulmuştur.
ÇAY, MARKALAŞMA
  • Prof. Dr. Atiye Filiz SUSAR Prof. Dr. Necdet EKİNCİ
Birincil Dil tr
Konular İletişim
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Orcid: 0000-0001-5097-8291
Yazar: Ahmet Can AKGÜN (Sorumlu Yazar)
Kurum: Giresun Üniversitesi
Ülke: Turkey


Tarihler

Başvuru Tarihi : 13 Mayıs 2020
Kabul Tarihi : 10 Eylül 2020
Yayımlanma Tarihi : 5 Ekim 2020

Bibtex @tez Özeti { hire736591, journal = {Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi}, issn = {}, eissn = {2636-753X}, address = {}, publisher = {İstanbul Ticaret Üniversitesi}, year = {2020}, volume = {3}, pages = {106 - 130}, doi = {}, title = {TÜRKİYE’DE YÖRESEL ÇAYLARIN MARKALAŞMA SÜRECİ: ÇAYKUR 42 No’lu TİREBOLU ÇAYI ÖRNEĞİ}, key = {cite}, author = {Akgün, Ahmet Can} }
APA Akgün, A . (2020). TÜRKİYE’DE YÖRESEL ÇAYLARIN MARKALAŞMA SÜRECİ: ÇAYKUR 42 No’lu TİREBOLU ÇAYI ÖRNEĞİ . Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi , 3 (2) , 106-130 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/hire/issue/57099/736591
MLA Akgün, A . "TÜRKİYE’DE YÖRESEL ÇAYLARIN MARKALAŞMA SÜRECİ: ÇAYKUR 42 No’lu TİREBOLU ÇAYI ÖRNEĞİ" . Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi 3 (2020 ): 106-130 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/hire/issue/57099/736591>
Chicago Akgün, A . "TÜRKİYE’DE YÖRESEL ÇAYLARIN MARKALAŞMA SÜRECİ: ÇAYKUR 42 No’lu TİREBOLU ÇAYI ÖRNEĞİ". Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi 3 (2020 ): 106-130
RIS TY - JOUR T1 - TÜRKİYE’DE YÖRESEL ÇAYLARIN MARKALAŞMA SÜRECİ: ÇAYKUR 42 No’lu TİREBOLU ÇAYI ÖRNEĞİ AU - Ahmet Can Akgün Y1 - 2020 PY - 2020 N1 - DO - T2 - Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 106 EP - 130 VL - 3 IS - 2 SN - -2636-753X M3 - UR - Y2 - 2020 ER -
EndNote %0 Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi TÜRKİYE’DE YÖRESEL ÇAYLARIN MARKALAŞMA SÜRECİ: ÇAYKUR 42 No’lu TİREBOLU ÇAYI ÖRNEĞİ %A Ahmet Can Akgün %T TÜRKİYE’DE YÖRESEL ÇAYLARIN MARKALAŞMA SÜRECİ: ÇAYKUR 42 No’lu TİREBOLU ÇAYI ÖRNEĞİ %D 2020 %J Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi %P -2636-753X %V 3 %N 2 %R %U
ISNAD Akgün, Ahmet Can . "TÜRKİYE’DE YÖRESEL ÇAYLARIN MARKALAŞMA SÜRECİ: ÇAYKUR 42 No’lu TİREBOLU ÇAYI ÖRNEĞİ". Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi 3 / 2 (Ekim 2020): 106-130 .
AMA Akgün A . TÜRKİYE’DE YÖRESEL ÇAYLARIN MARKALAŞMA SÜRECİ: ÇAYKUR 42 No’lu TİREBOLU ÇAYI ÖRNEĞİ. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi. 2020; 3(2): 106-130.
Vancouver Akgün A . TÜRKİYE’DE YÖRESEL ÇAYLARIN MARKALAŞMA SÜRECİ: ÇAYKUR 42 No’lu TİREBOLU ÇAYI ÖRNEĞİ. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi. 2020; 3(2): 106-130.
IEEE A. Akgün , "TÜRKİYE’DE YÖRESEL ÇAYLARIN MARKALAŞMA SÜRECİ: ÇAYKUR 42 No’lu TİREBOLU ÇAYI ÖRNEĞİ", Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi, c. 3, sayı. 2, ss. 106-130, Eki. 2020