Bu makalede amaç, 1997 yılında Milli Eğitim Bakanlığı’nca uygulamaya konan ilköğretim birinci kademe İngilizce öğretim programını değerlendirmektir. Programın genel özellikleri, amaçları, kapsamı (ders kitabı), işleyişi ve değerlendirmesi boyutlarında varolan durumu ortaya çıkarmak üzere betimsel model kullanılarak araştırma yapılmıştır. Örnekleme İstanbul ilinden beş ilçe, bu ilçelerde yer alan 46 ilköğretim okulunda çalışan 54 öğretmen alınmıştır. İlköğretim birinci kademe İngilizce programının genel özellikleri ve öğelerine ilişkin öğretmen görüşleri, araştırmacı tarafından geliştirilen bir anketle toplanmış, işlenmiş ve yorumlanmıştır
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | June 1, 2005 |
Published in Issue | Year 2005 Volume: 28 Issue: 28 |