DergiPark logo
DergiPark logo
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli Dergilerim Araştırmalarım Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş
DergiPark logo

İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi

Cilt: 23 Sayı: 72, 13.08.2012

Yıl: 2012

MAKALELER

 

1. DEĞERLENDİRME MERKEZİ UYGULAMALARININ TÜRKİYE'DEKİ ORGANİZASYONLARDA KULLANIMINA İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA

Atilla Yelboğa

Sayfa : 8-24
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

2. METRO HİZMETLERİNDE HİZMET KALİTESİNİ ÖLÇME: ALGILANAN HİZMET KALİTESİ VE BEKLENEN HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE BİR KARŞILAŞTIRMA

Enis Hemedoğlu

Sayfa : 25-47
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

3. REKABET STRATEJİLERİNİN İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ UYGULAMALARINA ETKİSİ VE BİR ARAŞTIRMA

Yasemin Bal

Sayfa : 48-76
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

Araştırma Makalesi

4. YÖNETİM KURULU ÖZELLİKLERİ VE ŞİRKET PERFORMANSLARI: İMKB KURUMSAL YÖNETİM VE İMKB 50 ENDEKSLERİNDEKİ İŞLETMELERİN KARŞILAŞTIRILMASI

Zeynep Gökçen , Aytuğ Sözüer , Cem Cüneyt Arslantaş

Sayfa : 77-89
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

5. Turistik Yerlerin Popülaritesinin Belirlenmesi: İstanbul Örneği

Onur Önay , Eyüp Çetin

Sayfa : 90-109
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

İÇİNDEKİLER

Diğer

0. içindekiler 23-72

A A

Sayfa : 0-0
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
Kapak Resmi İndir
  • Arşiv
    • Cilt: 21 Sayı: 67 , 1.09.2010
    • Cilt: 23 Sayı: 71 , 8.03.2012
    • Cilt: 23 Sayı: 72 , 13.08.2012
    • Cilt: 23 Sayı: 73 , 1.02.2013
    • Cilt: 25 Sayı: 76 , 10.10.2014