BibTex RIS Cite

İŞLETME YÖNETİM FELSEFESİ GELİŞİMİNİ ETKİLEYEN İKİ KAVRAM: MARKA VE İMAJ YÖNETİMİ

Year 2001, Volume: 1 Issue: 4, 29 - 34, 12.05.2014

Abstract

İşletme iletişimi açısından, imaj ve marka yönetimi bir rekabet faktörü olmuşlardır. İşletme yapılarını rasyonelleştirme veya yöntemleri uygun hale getirmek için bu rekabet şarttır. İşletmelerin ekonomik ve piyasa açısından gücü ortadadır. İşletmelerde işlem hacmi ve piyasa durumları imaj ve marka yönetimini etkilemektedir. İşletmelerde geleneksel anlayışın hakim olduğu dönemlerde ve günümüzde bu devam ettiğinden dolayı bu gelişim arka planda kalmıştır. Aslında önemli ve dikkat edilmesi gereken bir olgudur. İşletmelerin piyasa otoritesi, piyasa etkisi ve piyasa parlaklığı eksik bir yapıdadır. Teknik ve gelişim açısından da imaj ve marka yönetimi ön plana alınıp işletme ekonomisinin gelişimine sunulmalıdır.

Year 2001, Volume: 1 Issue: 4, 29 - 34, 12.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Compilation Articles
Authors

Mehmet Fidan This is me

M. Erhan Summak This is me

Publication Date May 12, 2014
Submission Date May 12, 2014
Published in Issue Year 2001 Volume: 1 Issue: 4

Cite

APA Fidan, M., & Summak, M. E. (2014). İŞLETME YÖNETİM FELSEFESİ GELİŞİMİNİ ETKİLEYEN İKİ KAVRAM: MARKA VE İMAJ YÖNETİMİ. Selçuk İletişim, 1(4), 29-34. https://doi.org/10.18094/si.18226