BibTex RIS Cite

HEDEF KİTLEYE ULAŞMADA ETKİLİ BİR ARAÇ: SPONSORLUK

Year 2001, Volume: 2 Issue: 1, 97 - 106, 12.05.2014

Abstract

Halkla ilişkilerde etkili bir araç olarak kullanılan sponsorluk köklerini geçmişteki uygulamalarda bulmaktadır. Geçmişte koruma ve destekleme faaliyeti olarak gelişen sponsorluk, günümüz ticaret ortamında halkla ilişkiler, reklam ve pazarlama karmasının ihtiyaçlarına cevap veren bir faaliyet olarak görülmektedir. Sponsorluk faaliyeti spor, kültür-sanat, sosyal ve macera-seyahat alanlarında gerçekleşmekte, kuruluşlar hedef kitleleri ve amaçları doğrultusunda kendilerine uygun olan alanlarda sponsor olmaktadırlar. Buradan hareketle çalışmada, sponsorluk kavramının anlam ve kapsamı üzerinde durularak sponsorluk faaliyetinin gerçekleştirildiği alanlar örneklerle açıklanmaya çalışılacaktır. Ayrıca sponsorluğun toplum ve kuruluşlar açısından yararları incelenerek, kuruluşların sponsor olmadan önce dikkat etmesi gereken unsurlar ve beklentiler ele alınacaktır. 

Year 2001, Volume: 2 Issue: 1, 97 - 106, 12.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Compilation Articles
Authors

Erdem Taşdemir This is me

Publication Date May 12, 2014
Submission Date May 12, 2014
Published in Issue Year 2001 Volume: 2 Issue: 1

Cite

APA Taşdemir, E. (2014). HEDEF KİTLEYE ULAŞMADA ETKİLİ BİR ARAÇ: SPONSORLUK. Selçuk İletişim, 2(1), 97-106. https://doi.org/10.18094/si.31512