BibTex RIS Cite

BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ

Year 2008, Volume: 3 Issue: 10, 1313 - 1330, 01.06.2008

Abstract

BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ

Year 2008, Volume: 3 Issue: 10, 1313 - 1330, 01.06.2008

Abstract

Günümüzde bilgi iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler ve küreselleşmenin etkileri birçok alanda değişime yol açmıştır. Artık birçok şirket küresel rekabet ortamında tutunabilme ve pazar paylarını rakiplerine kaptırmama çabası gütmektedirler. Globalleşen dünyada şirketler, bu çabalarını yerine getirebilme için etkili reklam faaliyetlerine ihtiyaç duymaktadırlar. Ancak her alanda yaşanan değişimler reklamcılık sektörünü de etkilemiş ve artık geleneksel reklam anlayışından ve mecralarından uzaklaşılmaya başlanmıştır. Çünkü internet tüketicilerin yaşam tarzlarını da değiştirmiş ve kitlesel reklamcılık anlayışı kişisel reklamcılık anlayışına dönüşmüştür. Çalışmanın ilk bölümünde bilgi iletişim teknolojilerinin gelişimi ve pazara etkilerine değinilmiştir. İkinci bölümde klasik reklam ajanslarının genel yapısı ile son yıllarda gelişmelere paralel olarak değişen yapısı incelenmiştir. Çalışmanın son bölümünde de bir interaktif ajans incelenmiştir

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Öğr. Gör. Ebru Gökaliler This is me

Öğr. Gör. Ayda Sabuncuoğlu

Publication Date June 1, 2008
Published in Issue Year 2008 Volume: 3 Issue: 10

Cite

APA Gökaliler, Ö. G. E., & Sabuncuoğlu, Ö. G. A. (2008). BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, 3(10), 1313-1330. https://doi.org/10.19168/jyu.74618
AMA Gökaliler ÖGE, Sabuncuoğlu ÖGA. BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. June 2008;3(10):1313-1330. doi:10.19168/jyu.74618
Chicago Gökaliler, Öğr. Gör. Ebru, and Öğr. Gör. Ayda Sabuncuoğlu. “BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 3, no. 10 (June 2008): 1313-30. https://doi.org/10.19168/jyu.74618.
EndNote Gökaliler ÖGE, Sabuncuoğlu ÖGA (June 1, 2008) BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 3 10 1313–1330.
IEEE Ö. G. E. Gökaliler and Ö. G. A. Sabuncuoğlu, “BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ”, Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, vol. 3, no. 10, pp. 1313–1330, 2008, doi: 10.19168/jyu.74618.
ISNAD Gökaliler, Öğr. Gör. Ebru - Sabuncuoğlu, Öğr. Gör. Ayda. “BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 3/10 (June 2008), 1313-1330. https://doi.org/10.19168/jyu.74618.
JAMA Gökaliler ÖGE, Sabuncuoğlu ÖGA. BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2008;3:1313–1330.
MLA Gökaliler, Öğr. Gör. Ebru and Öğr. Gör. Ayda Sabuncuoğlu. “BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, vol. 3, no. 10, 2008, pp. 1313-30, doi:10.19168/jyu.74618.
Vancouver Gökaliler ÖGE, Sabuncuoğlu ÖGA. BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2008;3(10):1313-30.