BibTex RIS Kaynak Göster

BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ

Yıl 2008, Cilt: 3 Sayı: 10, 1313 - 1330, 01.06.2008

Öz

BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ

Yıl 2008, Cilt: 3 Sayı: 10, 1313 - 1330, 01.06.2008

Öz

Günümüzde bilgi iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler ve küreselleşmenin etkileri birçok alanda değişime yol açmıştır. Artık birçok şirket küresel rekabet ortamında tutunabilme ve pazar paylarını rakiplerine kaptırmama çabası gütmektedirler. Globalleşen dünyada şirketler, bu çabalarını yerine getirebilme için etkili reklam faaliyetlerine ihtiyaç duymaktadırlar. Ancak her alanda yaşanan değişimler reklamcılık sektörünü de etkilemiş ve artık geleneksel reklam anlayışından ve mecralarından uzaklaşılmaya başlanmıştır. Çünkü internet tüketicilerin yaşam tarzlarını da değiştirmiş ve kitlesel reklamcılık anlayışı kişisel reklamcılık anlayışına dönüşmüştür. Çalışmanın ilk bölümünde bilgi iletişim teknolojilerinin gelişimi ve pazara etkilerine değinilmiştir. İkinci bölümde klasik reklam ajanslarının genel yapısı ile son yıllarda gelişmelere paralel olarak değişen yapısı incelenmiştir. Çalışmanın son bölümünde de bir interaktif ajans incelenmiştir

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Öğr. Gör. Ebru Gökaliler Bu kişi benim

Öğr. Gör. Ayda Sabuncuoğlu

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 3 Sayı: 10

Kaynak Göster

APA Gökaliler, Ö. G. E., & Sabuncuoğlu, Ö. G. A. (2008). BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, 3(10), 1313-1330. https://doi.org/10.19168/jyu.74618
AMA Gökaliler ÖGE, Sabuncuoğlu ÖGA. BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. Haziran 2008;3(10):1313-1330. doi:10.19168/jyu.74618
Chicago Gökaliler, Öğr. Gör. Ebru, ve Öğr. Gör. Ayda Sabuncuoğlu. “BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 3, sy. 10 (Haziran 2008): 1313-30. https://doi.org/10.19168/jyu.74618.
EndNote Gökaliler ÖGE, Sabuncuoğlu ÖGA (01 Haziran 2008) BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 3 10 1313–1330.
IEEE Ö. G. E. Gökaliler ve Ö. G. A. Sabuncuoğlu, “BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ”, Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 3, sy. 10, ss. 1313–1330, 2008, doi: 10.19168/jyu.74618.
ISNAD Gökaliler, Öğr. Gör. Ebru - Sabuncuoğlu, Öğr. Gör. Ayda. “BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 3/10 (Haziran 2008), 1313-1330. https://doi.org/10.19168/jyu.74618.
JAMA Gökaliler ÖGE, Sabuncuoğlu ÖGA. BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2008;3:1313–1330.
MLA Gökaliler, Öğr. Gör. Ebru ve Öğr. Gör. Ayda Sabuncuoğlu. “BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 3, sy. 10, 2008, ss. 1313-30, doi:10.19168/jyu.74618.
Vancouver Gökaliler ÖGE, Sabuncuoğlu ÖGA. BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2008;3(10):1313-30.