BibTex RIS Cite

İlköğretim İkinci Kademe Bilgisayar Dersi Verimlilik Araştırması:

Year 2007, Volume: 2007 Issue: 3, 63 - 74, 01.09.2007

Abstract

References

  • Allen, M., Welch, M., Warren, N., “Offering Technology Instruction in a Continuous Enrollment Environment” Highline Community College, http://flightline.highline.edu Des Moines, WA, 2006
  • Böyükata, M., Pandır, Y., Yılmaz, S., “Temel Bilgisayar Kullanımı Derslerinde Öğretici Tutumunun Öğrenmeye Etkisi”, http://ab.org.tr/ab03/program /42.htm, 2006 DİE Haber Bülteni, http://www.die.gov.tr/TURKISH/SONIST/HHBilisim/k_161105.xls 10.2006) Kasım , Sayı (erişim:
  • MEB, "İlköğretim Bilgisayar Dersi Öğretim Programı, Ankara, 2006
  • Tor, H., Erden, O., "İlköğretim Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma", The Turkish Online Journal of Educational Technology, Eskişehir, 2004
  • Yılmaz, E., Demirci, N., “İlköğretim II. Kademe Bilgisayar Dersi Müfredatının Değerlendirilmesi” Iv. International Educational Technologies Conference, Sakarya University, Sakarya – Turkey, 24- 25- 26 November 2004

İlköğretim İkinci Kademe Bilgisayar Dersi Verimlilik Araştırması:

Year 2007, Volume: 2007 Issue: 3, 63 - 74, 01.09.2007

Abstract

İlköğretim okullarının ikinci kademesinde okutulan bilgisayar dersinin öğrencilerin bilgi teknolojilerini (BT) kullanmaları açısından verimliliğinin ele alındığı bu çalışmada, Ankara ili sınırları içindeki üç farklı sosyoekonomik düzeyi yansıtan 3 ayrı ilçede ilköğretim öğrencileri üzerinde bir anket çalışması yapılmıştır. Çalışmada, mevcut bilgisayar dersinin uygulamasının köy ilköğretim okulları ve düşük gelişmişlik düzeyindeki kasaba okulları için yeterli olduğu saptanmıştır. Ancak orta gelişmişlik düzeyinde bulunan kasabalar ve iller ile yüksek gelişmişlik düzeyindeki ililçe merkezleri için mevcut bilgisayar dersi uygulamasının yetersiz olduğu ortaya konmuştur. Araştırma sonucuna göre, modüler uygulamaların BT için uygunluğu tartışılmıştır

References

  • Allen, M., Welch, M., Warren, N., “Offering Technology Instruction in a Continuous Enrollment Environment” Highline Community College, http://flightline.highline.edu Des Moines, WA, 2006
  • Böyükata, M., Pandır, Y., Yılmaz, S., “Temel Bilgisayar Kullanımı Derslerinde Öğretici Tutumunun Öğrenmeye Etkisi”, http://ab.org.tr/ab03/program /42.htm, 2006 DİE Haber Bülteni, http://www.die.gov.tr/TURKISH/SONIST/HHBilisim/k_161105.xls 10.2006) Kasım , Sayı (erişim:
  • MEB, "İlköğretim Bilgisayar Dersi Öğretim Programı, Ankara, 2006
  • Tor, H., Erden, O., "İlköğretim Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma", The Turkish Online Journal of Educational Technology, Eskişehir, 2004
  • Yılmaz, E., Demirci, N., “İlköğretim II. Kademe Bilgisayar Dersi Müfredatının Değerlendirilmesi” Iv. International Educational Technologies Conference, Sakarya University, Sakarya – Turkey, 24- 25- 26 November 2004
There are 5 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Mehmet Tekerek This is me

Publication Date September 1, 2007
Published in Issue Year 2007 Volume: 2007 Issue: 3

Cite

APA Tekerek, M. (2007). İlköğretim İkinci Kademe Bilgisayar Dersi Verimlilik Araştırması:. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2007(3), 63-74.

     EBSCO        SOBİAD            ProQuest      Türk Eğitim İndeksi

18302 18303   18304  18305