Bu çalışmanın amacı üniversite öğrencilerinin
duygusal zekâlarının iletişim becerilerine ve bireysel yenilikçilik
seviyelerine etkisini incelemektir. Sonuçların değerlendirilmesi, korelasyon ve
regresyon analizleriyle yapılmıştır. Gaziantep ilinde bulunan 3 üniversitenin
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi (İİBF) öğrencileri arasından tesadüfî
olarak seçilen 203 üniversite öğrencisi üzerinde yapılan bu araştırma
sonucunda; duygusal zekânın iletişim becerisini ve bireysel yenilikçiliği olumlu
yönde etkilediği belirlenmiştir.
Anahtar
Kelimeler: Duygusal zekâ, Yenilikçilik, İletişim.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Aralık 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 7 Sayı: 2 |