BibTex RIS Cite

-

Year 1997, Volume: 9 Issue: 9, 1 - 28, 11.10.2013

Abstract

-

ÇOCUĞUN DİL GELİŞİMİNDE FONOLOJİK DUYARLILIĞIN (SESBİLİŞSEL DUYARLILIĞIN) KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ

Year 1997, Volume: 9 Issue: 9, 1 - 28, 11.10.2013

Abstract

Araştırmada, farklı Alfabe sel Yazı Sistemlerine sahip olan Türkçe ve İngilizcenin dil ve yazı sistemlerinin özelliklerinin, çocukların fonolojik duyarlılık ve gelecekteki okuma becerileri üzerindeki etkileri saptanarak, Türkçe okuma-yazma öğretiminin kolaylaştırılabilmesi için en uygun öğretim yöntemlerinin geliştirilmesi amaçlanmıştır. 

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;
Journal Section Articles
Authors

Ebru Aktan This is me

Ayla Oktay This is me

Publication Date October 11, 2013
Published in Issue Year 1997 Volume: 9 Issue: 9

Cite

APA Aktan, E., & Oktay, A. (2013). ÇOCUĞUN DİL GELİŞİMİNDE FONOLOJİK DUYARLILIĞIN (SESBİLİŞSEL DUYARLILIĞIN) KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 9(9), 1-28.