BibTex RIS Cite

-

Year 1997, Volume: 9 Issue: 9, 237 - 253, 11.10.2013

Abstract

-

SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN FENE KARŞI TUTUMLARI VE FEN ÖĞRETİMİNDE ENTEGRASYONUN ÖNEMİ

Year 1997, Volume: 9 Issue: 9, 237 - 253, 11.10.2013

Abstract

"Çözülemeyecek hiçbir problem yoktur. Her problemin bir yerlerde mutlaka bir çözümü vardır. Sen çözemiyorsan, çözebilecek birine sor"

Sınıf Öğretmenliği Bölümü öğrencileri fizik dersinde başarısız olmaktadır. Bunun sebepleri arasında öğretmen faktörü akla gelebilir. Atatürk Eğitim Fakültesi sınıf öğretmenliği bölümünde son üç sene farklı öğretim elemanları fizik dersine girdiği halde, durumun değişmemesi, öğretmen faktörünün etkisinin ortadan kalkmasını sağlamıştır. 

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;
Journal Section Articles
Authors

Ayla Gürdal This is me

Publication Date October 11, 2013
Published in Issue Year 1997 Volume: 9 Issue: 9

Cite

APA Gürdal, A. (2013). SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN FENE KARŞI TUTUMLARI VE FEN ÖĞRETİMİNDE ENTEGRASYONUN ÖNEMİ. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 9(9), 237-253.