BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 1997, Cilt: 9 Sayı: 9, 237 - 253, 11.10.2013

Öz

-

SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN FENE KARŞI TUTUMLARI VE FEN ÖĞRETİMİNDE ENTEGRASYONUN ÖNEMİ

Yıl 1997, Cilt: 9 Sayı: 9, 237 - 253, 11.10.2013

Öz

"Çözülemeyecek hiçbir problem yoktur. Her problemin bir yerlerde mutlaka bir çözümü vardır. Sen çözemiyorsan, çözebilecek birine sor"

Sınıf Öğretmenliği Bölümü öğrencileri fizik dersinde başarısız olmaktadır. Bunun sebepleri arasında öğretmen faktörü akla gelebilir. Atatürk Eğitim Fakültesi sınıf öğretmenliği bölümünde son üç sene farklı öğretim elemanları fizik dersine girdiği halde, durumun değişmemesi, öğretmen faktörünün etkisinin ortadan kalkmasını sağlamıştır. 

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ayla Gürdal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 11 Ekim 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 1997 Cilt: 9 Sayı: 9

Kaynak Göster

APA Gürdal, A. (2013). SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN FENE KARŞI TUTUMLARI VE FEN ÖĞRETİMİNDE ENTEGRASYONUN ÖNEMİ. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 9(9), 237-253.