BibTex RIS Cite

-

Year 2000, Volume: 12 Issue: 12, 281 - 294, 28.10.2013

Abstract

-

ÖĞRETMENLERİN DENETMENLERİ DEĞERLENDİRMESİ VE ONLARDAN BEKLENTİLERİ

Year 2000, Volume: 12 Issue: 12, 281 - 294, 28.10.2013

Abstract

Günümüz dünyasında toplumsal, kültürel ve ekonomik ilişkiler giderek
karmaşıklaşmaktadır. Sınır tanımayan iletişim teknolojilerinden, bilgi ve
becerilerdeki değişmelerden toplumdaki tüm sistemler büyük ölçüde
etkilenmektedir. Toplumsal bir sistem olarak eğitim, bu hızlı değişim sürecine bireylere yeni bilgi ve beceriler kazandırarak kolaylıkla uyum sağlamalarına çalışmaktadır. Ancak eğitim örgütlerinin, bu işlevlerini gerçekleştirebilmeleri için, amaçlarının gerçekleşme düzeyini sürekli bilmek ve izlemek durumundadırlar. Bu da örgütün girdilerinin, sürecin ve çıktılarının planlı ve programlı olarak değerlendirilmesi ile olanaklıdır. (Aydın, 1993:1)

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;
Journal Section Articles
Authors

Semra Ünal This is me

Mehmet Sığırcı This is me

Publication Date October 28, 2013
Published in Issue Year 2000 Volume: 12 Issue: 12

Cite

APA Ünal, S., & Sığırcı, M. (2013). ÖĞRETMENLERİN DENETMENLERİ DEĞERLENDİRMESİ VE ONLARDAN BEKLENTİLERİ. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 12(12), 281-294.