BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2000, Cilt: 12 Sayı: 12, 281 - 294, 28.10.2013

Öz

-

ÖĞRETMENLERİN DENETMENLERİ DEĞERLENDİRMESİ VE ONLARDAN BEKLENTİLERİ

Yıl 2000, Cilt: 12 Sayı: 12, 281 - 294, 28.10.2013

Öz

Günümüz dünyasında toplumsal, kültürel ve ekonomik ilişkiler giderek
karmaşıklaşmaktadır. Sınır tanımayan iletişim teknolojilerinden, bilgi ve
becerilerdeki değişmelerden toplumdaki tüm sistemler büyük ölçüde
etkilenmektedir. Toplumsal bir sistem olarak eğitim, bu hızlı değişim sürecine bireylere yeni bilgi ve beceriler kazandırarak kolaylıkla uyum sağlamalarına çalışmaktadır. Ancak eğitim örgütlerinin, bu işlevlerini gerçekleştirebilmeleri için, amaçlarının gerçekleşme düzeyini sürekli bilmek ve izlemek durumundadırlar. Bu da örgütün girdilerinin, sürecin ve çıktılarının planlı ve programlı olarak değerlendirilmesi ile olanaklıdır. (Aydın, 1993:1)

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Semra Ünal Bu kişi benim

Mehmet Sığırcı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 28 Ekim 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2000 Cilt: 12 Sayı: 12

Kaynak Göster

APA Ünal, S., & Sığırcı, M. (2013). ÖĞRETMENLERİN DENETMENLERİ DEĞERLENDİRMESİ VE ONLARDAN BEKLENTİLERİ. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 12(12), 281-294.