BibTex RIS Cite

-

Year 1998, Volume: 10 Issue: 10, 265 - 277, 30.10.2013

Abstract

-

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNDE EL YAPMASI MODELLER VE DRAMATİZASYONLA BİYOLOJİK KAVRAMLAR VE ARALARINDAKİ İLİŞKİLERİN ÖĞRETİLMESİ

Year 1998, Volume: 10 Issue: 10, 265 - 277, 30.10.2013

Abstract

Öğrenmede üç aşama vardır. Birincisi keşif, ikincisi öğretmen
açıklamaları, üçüncüsü tatbikattır. Tatbikat aşamasında zengin aktivitelerle tekrar ve uygulamalar yapılır. Yeni öğrenilen bir bilginin kalıcı hafızaya yerleşebilmesi için tekrarı gereklidir. Tekrar sadece anlatma ve okuma şeklinde olursa öğrenciyi sıkar. Ancak oyun, model yapma, günlük olaylarla ilişki kurma,
gezi gözlem gibi değişik aktivitelerle tekrarlanırsa hem zevkli hem de kalıcı öğrenme sağlanır, öğrenme için çocuğun kendi yapması, araştırması ve bulmasına imkân verilmelidir ( Anderson,1992., Damond, & Pheps, 1989).

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;
Journal Section Articles
Authors

Fatma Şahin This is me

Ayla Oktay This is me

Publication Date October 30, 2013
Published in Issue Year 1998 Volume: 10 Issue: 10

Cite

APA Şahin, F., & Oktay, A. (2013). İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNDE EL YAPMASI MODELLER VE DRAMATİZASYONLA BİYOLOJİK KAVRAMLAR VE ARALARINDAKİ İLİŞKİLERİN ÖĞRETİLMESİ. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 10(10), 265-277.