-
Bu çalışma ile Eğitim Fakülteleri Sosyal Bilgiler Öğretmenliği, Sınıf
Öğretmenliği Anabilim dalları ve Türkçe Eğitim Bölümü'nde öğrenim gören
öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumlarının belirlenmesi
amaçlanmıştır. Bu amaç ile Sosyal Bilgiler Öğretmenliği, Sınıf Öğretmenliği
Anabilim dalları ve Türkçe Eğitim Bölümü'nde öğrenim gören 219 öğretmen
adayına çevresel tutum testi uygulanmıştır. Bu araştırmanın sonucunda
öğretmen adaylarının genelde çevre sorunlarına yönelik olumlu tutum içinde
oldukları belirlenmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | September 27, 2013 |
Published in Issue | Year 2010 Issue: 21 |