BibTex RIS Cite

TÜRKİYE’DE TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜNDE KURUMSAL İTİBAR KATSAYISI VE MARKA SADAKATİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Year 2013, Volume: 10 Issue: 39, 163 - 175, 01.02.2013

Abstract

Bu çalışmada, Türkiye’deki telekomünikasyon
sektöründe hizmet veren kurumların paydaşlarının kurumsal
itibara bakışları ve marka sadakati ilişkisi incelenmiştir.
Telekomünikasyon sektöründe faaliyet gösteren dört firma
üzerine, niceleyici çalışma yapılmıştır. Kurumsal itibar
katsayısını oluşturan boyutlar incelenmiş ve ağırlıkları tespit
edilmiştir. Ayrıca kurumsal itibar katsayısı ile marka sadakati
arası ilişki incelenmiştir.
Fombrun’un RQ modeli altı boyutta incelenirken,
Türkiye’deki telekomünikasyon sektöründe bu altı boyutun, iki
boyut altında toplandığı görülmüştür. Turkcell, kurum itibarı
katsayısı en yüksek olan firma olarak çıkmıştır. Marka
sadakati ile kurumsal itibar katsayısı arası ilişki olduğu
görülmüştür.

Year 2013, Volume: 10 Issue: 39, 163 - 175, 01.02.2013

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makale Başvuru
Authors

Emel Karayel Bilbil

Cem Sefa Sütcü

Banu Dayanç Kıyat

Publication Date February 1, 2013
Published in Issue Year 2013 Volume: 10 Issue: 39

Cite

APA Karayel Bilbil, E., Sütcü, C. S., & Dayanç Kıyat, B. (2013). TÜRKİYE’DE TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜNDE KURUMSAL İTİBAR KATSAYISI VE MARKA SADAKATİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Öneri Dergisi, 10(39), 163-175. https://doi.org/10.14783/od.v10i39.1012000316

15795

This web is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Öneri

Marmara UniversityInstitute of Social Sciences

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377