Eğitim
alanındaki teknolojik gelişmeler, e- öğrenme kavramını yaygınlaştırmaktadır. E-
öğrenme ortamlarıyla desteklenen eğitim programları verimli ve etkin eğitim sağlamaktadır.
E- öğrenme ortamları, öğrenci merkezli öğrenme, işbirlikli öğrenme ve aktif öğrenme
gibi olanaklar sağlar. Bu çalışmada öğrencilerin e- öğrenmeye bakış açıları,
teknoloji kabul modeliyle incelenmiştir. E- öğrenme ortamı olarak kullanılabilen
sosyal ağların ne derece kullanıldığı ve etkileşime ne düzeyde girildiği
belirlenmeye çalışılmıştır. Çalışmada, öğrencilerin sosyal ağlardan, eğitim ve
iletişim bağlamında yararlanma düzeyini, öğrenen-öğrenen, öğrenen-eğitmen,
öğrenen-içerik, öğrenen-arayüz etkileşim düzeyleri ve öğrencilerin e- öğrenmeye
nasıl baktıklarına ışık tutmaya çalışılmıştır.
Journal Section | Makale |
---|---|
Authors | |
Publication Date | September 30, 2017 |
Published in Issue | Year 2017 Volume: 2 Issue: 2 |