Eğitim
alanındaki teknolojik gelişmeler, e- öğrenme kavramını yaygınlaştırmaktadır. E-
öğrenme ortamlarıyla desteklenen eğitim programları verimli ve etkin eğitim sağlamaktadır.
E- öğrenme ortamları, öğrenci merkezli öğrenme, işbirlikli öğrenme ve aktif öğrenme
gibi olanaklar sağlar. Bu çalışmada öğrencilerin e- öğrenmeye bakış açıları,
teknoloji kabul modeliyle incelenmiştir. E- öğrenme ortamı olarak kullanılabilen
sosyal ağların ne derece kullanıldığı ve etkileşime ne düzeyde girildiği
belirlenmeye çalışılmıştır. Çalışmada, öğrencilerin sosyal ağlardan, eğitim ve
iletişim bağlamında yararlanma düzeyini, öğrenen-öğrenen, öğrenen-eğitmen,
öğrenen-içerik, öğrenen-arayüz etkileşim düzeyleri ve öğrencilerin e- öğrenmeye
nasıl baktıklarına ışık tutmaya çalışılmıştır.
Bölüm | Makale |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Eylül 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 2 Sayı: 2 |