Research Article
BibTex RIS Cite

Fizik Dersi Öğretiminde Öğretmen Tutumlarının Önemi

Year 2001, Volume: 13 Issue: 1, 53 - 59, 27.11.2014

Abstract

"Sorunlar bu sorunu meydana getiren düşünce düzeyinde çözülemez." A. Einstein Günümüz Türkiye'sinde, okulların gereksinim duyulan insan gücünü yetiştiremediği eğitimciler hatta çoğu milli eğitim bakanı tarafından da dile getirilmektedir. Göreve gelen milli eğitim bakanları bu sistemin günümüz gereksinimlerine cevap veremediğini, köklü değişiklikler yapmanın zorunlu olduğunu söylemektedirler. Belki yeterince o makamda kalamadıkları için öngörülen bu değişiklikler yapılamamaktadır. Ancak burada dikkat edilmesi gereken durum şudur; günümüz koşullarına uygun, çağdaş, üretebilen, sorumluluk alan, sorunun değil çözümün parçası olan insan gücü yetiştirebilmek için sadece sistemde değişikliği düşünmek kanımızca yanlış olacaktır. Düşünmenin beş düzeyi vardır.

Fizik Dersi Öğretiminde Öğretmen Tutumlarının Önemi

Year 2001, Volume: 13 Issue: 1, 53 - 59, 27.11.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Studies on Education
Journal Section Table of Contents
Authors

Özden Tezel This is me

Azmi Gençten This is me

Ramazan Abacı This is me

Publication Date November 27, 2014
Published in Issue Year 2001 Volume: 13 Issue: 1

Cite

APA Tezel, Ö., Gençten, A., & Abacı, R. (2014). Fizik Dersi Öğretiminde Öğretmen Tutumlarının Önemi. Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty, 13(1), 53-59.