Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Fizik Dersi Öğretiminde Öğretmen Tutumlarının Önemi

Yıl 2001, Cilt: 13 Sayı: 1, 53 - 59, 27.11.2014

Öz

"Sorunlar bu sorunu meydana getiren düşünce düzeyinde çözülemez." A. Einstein Günümüz Türkiye'sinde, okulların gereksinim duyulan insan gücünü yetiştiremediği eğitimciler hatta çoğu milli eğitim bakanı tarafından da dile getirilmektedir. Göreve gelen milli eğitim bakanları bu sistemin günümüz gereksinimlerine cevap veremediğini, köklü değişiklikler yapmanın zorunlu olduğunu söylemektedirler. Belki yeterince o makamda kalamadıkları için öngörülen bu değişiklikler yapılamamaktadır. Ancak burada dikkat edilmesi gereken durum şudur; günümüz koşullarına uygun, çağdaş, üretebilen, sorumluluk alan, sorunun değil çözümün parçası olan insan gücü yetiştirebilmek için sadece sistemde değişikliği düşünmek kanımızca yanlış olacaktır. Düşünmenin beş düzeyi vardır.

Fizik Dersi Öğretiminde Öğretmen Tutumlarının Önemi

Yıl 2001, Cilt: 13 Sayı: 1, 53 - 59, 27.11.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Eğitim Üzerine Çalışmalar
Bölüm İçindekiler
Yazarlar

Özden Tezel Bu kişi benim

Azmi Gençten Bu kişi benim

Ramazan Abacı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 27 Kasım 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 13 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Tezel, Ö., Gençten, A., & Abacı, R. (2014). Fizik Dersi Öğretiminde Öğretmen Tutumlarının Önemi. Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty, 13(1), 53-59.