BibTex RIS Cite

Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi

Year 2011, Volume: 3 Issue: 2, 107 - 116, 01.12.2011

Abstract

Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi

Year 2011, Volume: 3 Issue: 2, 107 - 116, 01.12.2011

Abstract

İşletmeler uluslararası pazarlarda uzun vadeli hedeflerine ulaşabilmek için tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarına cevap veren ürün ya da hizmet üretmek zorundadırlar. Uluslararası pazar koşulları, işletmelerin hedef pazarlara uygun pazarlama karması oluşturmalarını ve ülkelerarası farklılıkları göz önünde bulundurmalarını gerektirmektedir. Global bir marka olabilmenin yolu pazar odaklı bir işletme olabilmeden geçmektedir. Bu çalışmanın amacı; uluslararası fast-food markalarının yerel ürün kararlarına yönelik tüketicilerin satın alma davranışını belirlemektir. Çalışma Aydın il merkezindeki 18 yaş üstü tüketicilere yönelik olarak yapılan bir anket çalışmasını kapsamaktadır. Araştırma verileriyle çalışmanın amacına yönelik istatistiki analizler yapılmıştır

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Fatma Çakır This is me

Mesut Çakır This is me

Özden Gürsoy This is me

Publication Date December 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 3 Issue: 2

Cite

APA Çakır, F., Çakır, M., & Gürsoy, Ö. (2011). Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi. Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi, 3(2), 107-116.
AMA Çakır F, Çakır M, Gürsoy Ö. Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi. December 2011;3(2):107-116.
Chicago Çakır, Fatma, Mesut Çakır, and Özden Gürsoy. “Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları Ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi”. Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi 3, no. 2 (December 2011): 107-16.
EndNote Çakır F, Çakır M, Gürsoy Ö (December 1, 2011) Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 3 2 107–116.
IEEE F. Çakır, M. Çakır, and Ö. Gürsoy, “Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi”, Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi, vol. 3, no. 2, pp. 107–116, 2011.
ISNAD Çakır, Fatma et al. “Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları Ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi”. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 3/2 (December 2011), 107-116.
JAMA Çakır F, Çakır M, Gürsoy Ö. Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi. 2011;3:107–116.
MLA Çakır, Fatma et al. “Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları Ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi”. Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi, vol. 3, no. 2, 2011, pp. 107-16.
Vancouver Çakır F, Çakır M, Gürsoy Ö. Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi. 2011;3(2):107-16.