BibTex RIS Kaynak Göster

Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi

Yıl 2011, Cilt: 3 Sayı: 2, 107 - 116, 01.12.2011

Öz

Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi

Yıl 2011, Cilt: 3 Sayı: 2, 107 - 116, 01.12.2011

Öz

İşletmeler uluslararası pazarlarda uzun vadeli hedeflerine ulaşabilmek için tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarına cevap veren ürün ya da hizmet üretmek zorundadırlar. Uluslararası pazar koşulları, işletmelerin hedef pazarlara uygun pazarlama karması oluşturmalarını ve ülkelerarası farklılıkları göz önünde bulundurmalarını gerektirmektedir. Global bir marka olabilmenin yolu pazar odaklı bir işletme olabilmeden geçmektedir. Bu çalışmanın amacı; uluslararası fast-food markalarının yerel ürün kararlarına yönelik tüketicilerin satın alma davranışını belirlemektir. Çalışma Aydın il merkezindeki 18 yaş üstü tüketicilere yönelik olarak yapılan bir anket çalışmasını kapsamaktadır. Araştırma verileriyle çalışmanın amacına yönelik istatistiki analizler yapılmıştır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Fatma Çakır Bu kişi benim

Mesut Çakır Bu kişi benim

Özden Gürsoy Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 3 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Çakır, F., Çakır, M., & Gürsoy, Ö. (2011). Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi. Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi, 3(2), 107-116.
AMA Çakır F, Çakır M, Gürsoy Ö. Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi. Aralık 2011;3(2):107-116.
Chicago Çakır, Fatma, Mesut Çakır, ve Özden Gürsoy. “Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları Ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi”. Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi 3, sy. 2 (Aralık 2011): 107-16.
EndNote Çakır F, Çakır M, Gürsoy Ö (01 Aralık 2011) Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 3 2 107–116.
IEEE F. Çakır, M. Çakır, ve Ö. Gürsoy, “Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi”, Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi, c. 3, sy. 2, ss. 107–116, 2011.
ISNAD Çakır, Fatma vd. “Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları Ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi”. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 3/2 (Aralık 2011), 107-116.
JAMA Çakır F, Çakır M, Gürsoy Ö. Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi. 2011;3:107–116.
MLA Çakır, Fatma vd. “Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları Ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi”. Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi, c. 3, sy. 2, 2011, ss. 107-16.
Vancouver Çakır F, Çakır M, Gürsoy Ö. Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi. 2011;3(2):107-16.