BibTex RIS Cite

A LITERATURE REVİEW ABOUT NUMBER OF SCALE POINTS OF ATTITUDE SCALES FOR MAEKETİNG RESEARCH

Year 2009, Issue: 4, 1 - 20, 01.06.2009

Abstract

Attitude scales used in marketing research are usually formed by using 7 +- 2 number of scale points without e clear understanding of the theoretical background. This study is concerned with the debates over the number of scale points of attitude scales used in marketing research. In this way, it is intended to provide the researchers with a greater insight into the magnitude of the scales used by them.

PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI

Year 2009, Issue: 4, 1 - 20, 01.06.2009

Abstract

Pazarlama araştırmalarında kullanılan tutum ölçekleri genellikle 7+- 2 kategori kullanılarak oluşturulmakta ancak bu kullanımın arkasındaki tartışmalar çoğunlukla incelenmemektedir. Bu makalede pazarlama araştırmalarında kullanılan tutum ölçeklerindeki cevap alternatiflerinin sayısına ilişkin tartışmalar ele alınmıştır. Bu sayede araştırmacıların kullandıkları ölçek büyüklüklerine ilişkin daha geniş bilgi sahibi olmaları amaçlanmaktadır

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA39EC42KZ
Journal Section Research Article
Authors

Ahmet Bardakçı This is me

Publication Date June 1, 2009
Published in Issue Year 2009 Issue: 4

Cite

APA Bardakçı, A. (2009). PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(4), 1-20.
AMA Bardakçı A. PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI. PAUSBED. June 2009;(4):1-20.
Chicago Bardakçı, Ahmet. “PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 4 (June 2009): 1-20.
EndNote Bardakçı A (June 1, 2009) PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 1–20.
IEEE A. Bardakçı, “PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI”, PAUSBED, no. 4, pp. 1–20, June 2009.
ISNAD Bardakçı, Ahmet. “PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 (June 2009), 1-20.
JAMA Bardakçı A. PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI. PAUSBED. 2009;:1–20.
MLA Bardakçı, Ahmet. “PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 4, 2009, pp. 1-20.
Vancouver Bardakçı A. PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI. PAUSBED. 2009(4):1-20.