Bu çalışmanın amacı okul öncesi eğitim bağlamında eğitim hizmetlerinde kalite kavramının tanımlanması ve tartışılmasıdır. Araştırmada öncelikle AB sürecinde eğitim hizmetleri, eğitim hizmetlerinde kalite, eğitimde toplam kalite yönetimi üzerinde durulmuş, sonrasında ise okul öncesi eğitim ve kalite, okul öncesi eğitimde kaliteyi belirleyen unsurlar tartışılmıştır. Çalışmanın sonuç bölümünde ise okul öncesi eğitim kurumlarının pedagojik ve fiziksel donanım açısından kaliteli eğitim vermelerinin önemi üzerinde durulmuş ve bu konuda çeşitli öneriler getirilmiştir
Eğitim Hizmetlerinde Kalite Okul Öncesi Eğitim Pedagojik Kalite
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Cilt: 15 Sayı: 2 |