BibTex RIS Cite

KRİZ DÖNEMİNDE İŞLETMELERDE İZLENECEK PAZARLAMA STRATEJLERİ

Year 1999, Volume: 1 Issue: 3, 205 - 0, 04.05.2014

Abstract

 

Dünyayı etkisi altına alan globalleşme sürecinde işletmeler pazarlama stratejilerini, değişen iş dünyasının şartlarına göre yaplandırmalıdırlar.

Bu yapılandırmayı gerçekleştiremeyen işletmelerin düzenleri bozulmakta ve kriz sürecine doğru ilerlemektedirler. Kriz, bir karmaşa ortamıdır. Bu karmaşada bazı işletmeler kaybeder iken bazıları da kazanmaktadır. Bu çalışmada kazananlar arasında yer almak isteyen işletmelerin, kriz dönemlerinde izlenebilecek pazarlama stratejilemi belirleyerek, kriz şartlarını gelişme fırsatı olarak nasıl değerlendirebilecekleri ortaya konulmaya çalışılmaktadır.

Year 1999, Volume: 1 Issue: 3, 205 - 0, 04.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Aytekin Fırat This is me

Publication Date May 4, 2014
Submission Date December 31, 2014
Published in Issue Year 1999 Volume: 1 Issue: 3

Cite

APA Fırat, A. (2014). KRİZ DÖNEMİNDE İŞLETMELERDE İZLENECEK PAZARLAMA STRATEJLERİ. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, 1(3), 205.

Journal of Selçuk University Social Sciences Vocational School is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY NC).