BibTex RIS Kaynak Göster

KRİZ DÖNEMİNDE İŞLETMELERDE İZLENECEK PAZARLAMA STRATEJLERİ

Yıl 1999, Cilt: 1 Sayı: 3, 205 - 0, 04.05.2014

Öz

 

Dünyayı etkisi altına alan globalleşme sürecinde işletmeler pazarlama stratejilerini, değişen iş dünyasının şartlarına göre yaplandırmalıdırlar.

Bu yapılandırmayı gerçekleştiremeyen işletmelerin düzenleri bozulmakta ve kriz sürecine doğru ilerlemektedirler. Kriz, bir karmaşa ortamıdır. Bu karmaşada bazı işletmeler kaybeder iken bazıları da kazanmaktadır. Bu çalışmada kazananlar arasında yer almak isteyen işletmelerin, kriz dönemlerinde izlenebilecek pazarlama stratejilemi belirleyerek, kriz şartlarını gelişme fırsatı olarak nasıl değerlendirebilecekleri ortaya konulmaya çalışılmaktadır.

Yıl 1999, Cilt: 1 Sayı: 3, 205 - 0, 04.05.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Aytekin Fırat Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Mayıs 2014
Gönderilme Tarihi 31 Aralık 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 1999 Cilt: 1 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Fırat, A. (2014). KRİZ DÖNEMİNDE İŞLETMELERDE İZLENECEK PAZARLAMA STRATEJLERİ. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, 1(3), 205.

Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.