Dünyayı etkisi altına alan globalleşme sürecinde işletmeler pazarlama stratejilerini, değişen iş dünyasının şartlarına göre yaplandırmalıdırlar.
Bu yapılandırmayı gerçekleştiremeyen işletmelerin düzenleri bozulmakta ve kriz sürecine doğru ilerlemektedirler. Kriz, bir karmaşa ortamıdır. Bu karmaşada bazı işletmeler kaybeder iken bazıları da kazanmaktadır. Bu çalışmada kazananlar arasında yer almak isteyen işletmelerin, kriz dönemlerinde izlenebilecek pazarlama stratejilemi belirleyerek, kriz şartlarını gelişme fırsatı olarak nasıl değerlendirebilecekleri ortaya konulmaya çalışılmaktadır.
KRİZ DÖNEMİNDE; İŞLETMELERDE İZLENECEK;PAZARLAMA STRATEJLERİ
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 4 Mayıs 2014 |
Gönderilme Tarihi | 31 Aralık 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1999 Cilt: 1 Sayı: 3 |
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.