Prof. Dr. Mehmet Fatih Aysan Marmara Üniversitesi Nüfus ve Sosyal Politikalar Merkezi müdürü ve Sosyoloji Bölümü öğretim üyesidir. 2011 yılında University of Western Ontario’da Sosyoloji doktorasını tamamlamış, yine aynı üniversitede 2010-2012 yılları arasında öğretim görevlisi olarak dersler vermiştir. Temel ilgi alanları demografi, aile, iktisadi sosyolojisi ve sosyal politikalar olan Aysan’ın çalışmalarının merkezini emek piyasası, nüfus yapısı ve sosyal politikaların toplum refahı üzerindeki etkileri oluşturmaktadır. Aysan’ın araştırmaları TÜBA, Avrupa Birliği, Avrupa Araştırma Konseyi, IDRC, British Council ve TÜBİTAK tarafından desteklenmiş olup çalışmalarından bazıları Routledge, Palgrave, Springer, Population & Development Review, Canadian Journal of Sociology ve Emerging Markets & Finance gibi dergi ve yayınevlerinde yayımlanmıştır.
1982 yılında İstanbul-Üsküdar'da doğdu, aslen Bayburtlu'dur. Lisans eğitimini 2004’te İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesinde, yüksek lisansını İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyoloji Bölümünde “Yoksulların Yaşam Stratejileri: Küçük Mustafa Paşa ve Balat Örnekleri” adlı çalışmasıyla 2008 yılında tamamladı. Yine aynı bölümde “Kentsel Müdahaleler Açısından İstanbul” başlıklı teziyle doktora çalışmasını 2011 yılında bitirdi. 2013 yılında kısa bir süre City University of New York Center for Place Culture and Politics adlı merkezde misafir araştırmacı olarak bulundu. 2022-2023 eğitim yılında University of Sydney the School of Geosciences'ta misafir araştırmacı olarak TÜBİTAK tarafından desteklenen "Gönüllülük Çalışmalarıyla Kentte Kapsayıcı ve Dayanıklı Topluluklar Yaratmak" başlıklı araştırmasını gerçekleştirdi. Hâlen İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyoloji Bölümünde öğretim üyesi olarak çalışan Şentürk, aynı zamanda Sosyoloji Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı, Kent Çalışmaları Yüksek Lisans Programı ve STK ve Sosyal Sorumluluk Yönetimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı Koordinatörü ve Gönüllü Akademisi eş kurucusu ve yürütücüsüdür. İlgi alanları arasında kentsel müdahaleler ve politikalar, mekânın sosyolojisi, yeni medya ve dijital kültür, sivil toplum ve gönüllülük, ailenin ve yaşlanmanın sosyolojisi yer almaktadır. Gönüllülük alanında farklı STK'lara, sivil inisiyatiflere destek olan Şentürk, aktif gönüllülük çalışmalarını hâlihazırda 65+ Yaşlı Hakları Derneği'nde ve Türkiye Yeşilay Cemiyeti'nde yönetim kurulu üyesi olarak sürdürmektedir. Gönüllülük ve Gönüllülerle Birlikte Çalışmak/Volunteering and Working with Volunteers kitabının editörü olan Şentürk, Türkiye Gönüllülük Araştırması’nın yürütücülüğünü yapmıştır. Çalışmaları TÜBA, TÜBİTAK, Avrupa Birliği ve farklı kuruluşlarca desteklenen Şentürk’ün hâlihazırdaki araştırmaları yerel yönetimler ve gönüllülük ilişkisi üzerine odaklanmaktadır. 2021 yılında TÜBA-Üstün Başarılı Genç Bilim İnsanı Ödülü (GEBİP) alan Şentürk, Şehir Düşünce Merkezi bilim kurulu üyesi (Esenler Belediyesi), Marmara Kent Forumu yürütme kurulu üyesi (Marmara Belediyeler Birliği) ve Kent Çalışmaları Ödülleri (Zeytinburnu Belediyesi) jüri üyesidir.
ÖZGEÇMİŞ
Adı ve Soyadı: Hayrunnisa Özdemir
Doğum Yeri ve Tarihi: Ankara 20.07.1974
Medeni Hali: Bekâr
EĞİTİM DURUMU
1981-1985 İlkokul- ANKARA
1986-1988 Ortaokul- ANKARA
1988-1991 Lise - ANKARA
1992-1996 Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi, ANKARA
1997-1998 Ankara Barosunda Avukatlık
1997-1999 Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi Sosyal Bilimler Enstitüsünden “Türk-İsviçre Hukukunda Teşhis ve Tedavi Sözleşmesi” adlı Yüksek Lisans Tezi ile mezuniyet.
2002 Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi Sosyal Bilimler Enstitüsünde Doktoraya başlangıç.
2005-2006 İsviçre Hükümet Bursu ile İsviçre Fribourg ve Basel şehrinde Prof. Dr. Kramer’in yanında doktora çalışmaları.
2009 “Elektronik Haberleşme Alanında Kişisel Verilerin Korunması” adlı tez ile doktora eğitiminin tamamlanması ve Erzincan Hukuk Fakültesinde Yrd. Doç. olarak mesleğe başlangıç.
2010 Alman Max-Plack Enstitüsü bursu ile Almanya Frankfurt’ta 3 aylık araştırma.
2013 Alman DAAD Kurumu bursu ile 1 ay Hamburg Max-Planckt Enstitüsünde araştırma.
2014 “Türk ve Milletlerarası Satış Sözleşmesinde Ayıptan Doğan Sorumluluğun Şartlar” adlı tez ile Doçentlik Unvanının kazanımı.
2017 TÜBİTAK bursiyeri olarak İsviçre Fribourg şehrinde 6 aylık araştırma.
MESLEKÎ TECRÜBE
1998 :Erzincan Üniversitesi Hukuk Fakültesi
Medenî Hukuk Kürsüsünde asistanlığa başlangıç.
1999-2009 :Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi Sosyal Bilimler
Enstitüsünde Medeni Hukuk kürsüsünde asistan olarak görevlendirme.
2009 Ekim :Erzincan Üniversitesinde Yrd. Doç. olarak göreve başlama
2014 Aralık :Erzincan Üniversitesi Hukuk Fakültesinde Medeni
Hukuk Doçenti olarak göreve başlama
2018 Ağustos ASBÜ Hukuk Fakültesinde göreve başlama
Yabancı Dil Bilgisi
Almanca: Çok İyi
İngilizce: İyi
Cep Telefonu: 05057057136
E-Mail: hayrunnisazdemi@gmail.com/
hayrunnisa.ozdemir@asbu.edu.tr
ESERLER LİSTESİ:
I. KİTAPLAR (Doçentlik Sonrası)
1. Mirasın Paylaşılması, Ankara 2019. (Başlıca Eser).
2. Çocuk Hukuku, (Ders Kitabı) 3. Bası, İstanbul 2019. (Doç. Dr. Hayrunnisa Özdemir/Av. Ahmet Cemal Ruhi)
3.Eser Sözleşmesinde İş Sahibinin Ücret Ödeme Borcu, İstanbul 2018.
4. Sağlık Hukuku Alanında Teşhis ve Tedavi Sözleşmesi, 2. Bası, 2017.
II. KİTAPLAR (Doçentlik Öncesi)
1. Türk ve Viyana Satım Sözleşmesinde Ayıptan Doğan Sorumluluğun Şartları, Ankara 2013.
2. Elektronik Ortamda Kişisel Verilerin Korunması, Ankara 2009.
3. Sağlık Hukukunda Teşhis ve Tedavi Sözleşmesi Ankara 2004.
II. MAKALELER (Doçentlik Sonrası)
1. Türkiye’de Edinilmiş Mallara Katılma Rejiminde Değer Artış Payı Alacağı, Erciyes Üniversitesi Hukuk Fakültesi Sempozyum Dergisi, C. I, S. 1, Yıl. 2019, 73-109.
2. Gıda Hukuku ve Hukuki Sorumluluk, Dokuz Eylül Hukuk Fakültesi Dergisi, Prof. Dr. Şeref Ertaş’a Armağan, C. 19, Özel Sayı, İzmir 2017, 443-491.
3. Türk-İsviçre Borçlar Kanunlarında Satış ve Eser Sözleşmelerinde Ayıptan Doğan Sorumlulukta Zamanaşımı Süreleri, Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi 90. Kuruluş Yıldönümü Armağanı, Ankara 2017, 449-472.
4. Hekimin Hukuki Sorumluluğu, Erciyes Hukuk Fakültesi Dergisi, C. 11, S. 1, Yıl 2016, sh. 33-81.
5. Genel İşlem Şartlarında Şaşırtıcı ve Beklenmedik Şartlar, (TBK. m. 21/II), Prof. Dr. Cevdet Yavuz Armağanı, Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesi Özel Sayı, İstanbul 2016 sh. 2349-2360.
6. Aile Hekimlerinin Hukuki Statüsü ve Rücu Davası, EÜHFD. C. XIX, S. 1-2, 2015, sh. 131-179.
7. Viyana Sözleşmesinde ve Türk Borçlar Kanunu’nda Muayene Yükümlülüğü, Banka ve Ticaret Hukuku Araştırma Enstitüsü, 60. Yıl Armağanı, Ankara 2015, sh. 461-528.
8. Türk Hukukunda Gelişim Kusuru, Akit Dışı Kusursuz Sorumlulukta Bedensel Zararlar, Ankara 2018
9. Bitcoin Ödeme Sistemlerinin Eşya Hukuku Çerçevesinde Değerlendirilmesi, Uluslararası Eşya Hukuku Sempozyumu, Ankara 2020.
10. Kiraya Verenin Ayıptan Doğan Sorumluluğu, TAAD 2021, S. 48, s. 85-118
11. Yapay Döllenme ve Soy bağı, Adli Tıp Anabilim Dalı 30. Yıl Kuruluş Yıldönümü Armağan Kitabı, Erzurum 2021.
12. Ecri misil Tazminatı, Terazi Hukuk Dergisi, 2022, C. 17, S. 194.
III. MAKALELER (Doçentlik Öncesi)
1. Çocuk Mallarının Yönetimi Kullanılması, Harcanması ve Korunması, Gazi Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi, C. XVII, Y. 2013, S. 3, sh. 81-105.
2. Yapay Döllenme ve Soy bağı, Prof. Dr. Mustafa Dural’a Armağan, İstanbul 2013.
3. Henüz Var olmayan Kişilerin Ve Ceninin Art Mirasçı Olarak Atanması, Erciyes Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi, C. VIII, S. 1, Yıl, 2013.
4. Mirasçıların Murisin Borçlarından Dolayı Sorumluluğu, EÜHFD., C. XVI, S. 1-2, 2012.
5. Diş Hekimlerinin Hukuki Sorumluluğu, Erzincan Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi, S. XV, S. 1-2, 2011 sh. 177-219.
6. Satış Sözleşmesinde Yarar ve Hasarın İntikali, 6098 sayılı TBK’nun Değerlendirilmesi Sempozyumu, MÜHFD (Özel Sayı), Prof. Dr. Cevdet Yavuz’a Armağan, İstanbul 2011, sh. 359-379.
7. Hadım Etme ve Hekimin Sır Saklama Yükümlülüğü, Gazi Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi, C. XIV 2010, 125-164.
8. Der Schutz personenbezogener Daten in der Türkei, Datenschutz und Datensicherheit (DuD), sh. 566-570, 2010.
9. Hekimin Fiilinden Dolayı Zarar Gören Üçüncü Kişinin Hastaneye Karşı Talebinin Hukukî Niteliği ve Yargıtay’ın Görüşü, Türkiye Barolar Birliği Dergisi, Y. 2013, S.
105, sh. 263-290.
III. KİTAP BÖLÜMLERİ
1. Atatürk Üniversitesi, Açık Öğretim Fakültesi, Hukukun Temel Kavramları, Erzurum 2018.
2. Velayet Hakkı ve Hukuki Sonuçları, Aile hukukundaki Hak İhlallerinin Tespiti ve Çözüm Önerileri, Çalıştay Kitabı, İstanbul 2018.
3. Milli Şerh, Tüketici Sözleşmeleri, Taksitle Satım Sözleşmeleri, Hayrunnisa Özdemir/Yakup Korkmaz, İstanbul 2016.
4. Hukuk Davaları, Tüketici Mahkemesi Davaları, 2. Bası, Ankara 2018. Vekâlet Sözleşmesinin Kuruluşu, in: Vekâlet Sözleşmeleri Kısa Şerhi, İstanbul 2017.
5. Elektronik Ticaretin Tarafları, Türleri ve Araçları, in: E- Ticaret Sektöründe Tüketici Hukuku Uygulamaları, sh. 71-89, İstanbul 2017.
6. Vekâlet Sözleşmeleri Kısa Şerhi, İstanbul 2016.
7. Kira Hukuku Davaları, Ankara 2021.
8. Tıbbi Müdahalelerde Küçüğün Rızası, Çocuk Dostu Hastane, Ankara 2022
9. Borçlar Özel Hukuku, Eser Sözleşmesi, Ankara 2022
10. Tüketici Hukuku Davaları, Ayıplı Mal ve Hizmetler, Ankara 2022
11. Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Çocuk Hukuku Bilgisi, Erzurum, 2023.
IV. ULUSLARARASI VE ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUM KİTAPLARINDA YAYINLANAN BİLDİRİ METİNLERİ
1. I. Uluslararası Adalet Kongresi, “ 6284 Sayılı Ailenin Korunması ve Kadına Karşı Şiddetin Önlenmesine Dair Kanun’un Değerlendirilmesi”, 2-4 Mayıs 2019, Rize
2. II. Uluslararası Kadın Kongresi, “Eşlerin Hukuki İşlem Özgürlüğüne Getirilen Sınırlamalar” 4-5 Ekim 2018.
3. Türkiye Barolar Birliği, “Akit Dışı Kusursuz Sorumlulukta, Bedensel Zararlar”, Ankara 2018.
4. Yeni TKHK ve TBK’na Göre, Otomotiv Sektöründe Satıcının Ayıplı Maldan Dolayı Sorumluluğu, 5. Tüketici Hukuku Kongresi, İstanbul 2016.
5. Hemşirelerin Hukuki Sorumluluğu, I. Uluslararası Katılımlı Ulusal Tıp Hukuku Kongresi, İstanbul 2016, sh. 531-596.
6. Eser Sözleşmesinde Yüklenicinin Eksik İş ve Ayıplı Mal Tesliminden Doğan Sorumluluğu, 1926’dan Günümüze, Türk-İsviçre Medeni Hukuku, Uluslararası Sempozyumu, Ankara 2016, sh. 1123-1199.
Prof. Dr. Hayrunnisa Özdemir
Prof. Dr. Ercümend Ersanlı
Kişisel Bilgiler
İş Telefonu: +90 312 191 9Dahili:6376
E-posta: eersanli@omu.edu.tr
Web: ht ps://avesis.omu.edu.tr/eersanli
Uluslararası Araştırmacı ID'leri
ScholarID:N3p05n0AAAAJ
ORCID:0000-0003-4840-3629
Publons /WebOf ScienceResearcherID:A-2301-2016
ScopusID:57214020802
YoksisAraştırmacı ID:113639
EğitimBilgileri
YüksekLisans,OndokuzMayısÜniversitesi,LisansüstüEğitimEnstitüsü,KamuYönetimiAnabilimDalı,Türkiye 2020 -
2021
Doktora,OndokuzMayısÜniversitesi,SosyalBilimler Enstitüsü,RehberlikVePsikolojikDanışmanlık(Dr),Türkiye 2003 -
2007
YüksekLisans,OndokuzMayısÜniversitesi,SosyalBilimler Enstitüsü,EğitimBilimleri (Yl) (Tezli),Türkiye 2001 -2003
Lisans,OndokuzMayısÜniversitesi,EğitimFakültesi,EğitimBilimleriBölümü,Türkiye 1997 -2001
Yaptığı Tezler
Doktora,EVLİLİKİLİŞKİLERİNDEEŞLERİNAKILCIOLMAYANİNANÇLARIYLABAŞETMELERİNEBİLİŞSEL-DAVRANIŞÇI
YAKLAŞIMADAYALIEVLİLİKİLİŞKİSİNİGELİŞTİRMEPROGRAMININETKİSİ,OndokuzMayısÜniversitesi,SosyalBilimler
Enstitüsü,RehberlikVePsikolojikDanışmanlık(Dr),2007
YüksekLisans,ÜNİVERSİTEÖĞRETİMELEMANLARININDUYGUSAL ZEKADÜZEYLERİ,OndokuzMayısÜniversitesi,
SosyalBilimler Enstitüsü,EğitimBilimleri (Yl) (Tezli),1950
Araştırma Alanları
SosyalveBeşeriBilimler,Psikoloji,DavranışBilimleri,Eğitim
Akademik Unvanlar / Görevler
Prof.Dr.,OndokuzMayısÜniversitesi,SağlıkBilimleriFakültesi,SosyalHizmetBölümü,2020 -DevamEdiyor
Doç.Dr.,OndokuzMayısÜniversitesi,SağlıkBilimleriFakültesi,SosyalHizmetBölümü,2016 -DevamEdiyor
Doç.Dr.,OndokuzMayısÜniversitesi,SamsunSağlıkYüksekokulu,SosyalHizmetlerBölümü,2014 -2016
Doç.Dr.,AmasyaÜniversitesi,EğitimFakültesi,EğitimBilimleriBölümü,2013 -2014
Yrd.Doç.Dr.,AmasyaÜniversitesi,EğitimFakültesi,EğitimBilimleriBölümü,2011 -2013
Yrd.Doç.Dr.,OndokuzMayısÜniversitesi,EğitimFakültesi,EğitimBilimleriBölümü,2007 -2011
AraştırmaGörevlisi,OndokuzMayısÜniversitesi,EğitimFakültesi,ÖzelEğitimBölümü,2002 -2007
Akademik İdariDeneyim
OndokuzMayısÜniversitesi,2017 -DevamEdiyor
OndokuzMayısÜniversitesi,2017 -DevamEdiyor
AmasyaÜniversitesi,2013 -2014
VerdiğiDersler
Kısa SüreliÇözümOdaklıPsikolojikDanışmaUygulamaları,YüksekLisans,2018 -2019,2017 -2018
UzmanlıkAlanı,Doktora,2018 -2019,2017 -2018,2016 -2017
Danışmanlık,YüksekLisans,2018 -2019,2017 -2018,2016 -2017
Kısa SüreliÇözümOdaklıPsi.Dan.Uy.,YüksekLisans,2018 -2019,2017 -2018
UygulamalıAraştırma I ,Lisans,2018 -2019,2017 -2018,2016 -2017
UzmanlıkAlanı,YüksekLisans,2018 -2019,2017 -2018,2016 -2017
Danışmanlık,Doktora,2018 -2019,2017 -2018,2016 -2017
UygulamalıAraştırma I,Lisans,2018 -2019
SosyalHizmetMüdahalesi-I,Lisans,2016 -2017
DönemProjesi,YüksekLisans,2016 -2017
KurumDeneyimi,Lisans,2016 -2017
SosyalHizmetMüdahalesi,Lisans,2016 -2017
UygulamalıAraştırmalar-I,Lisans,2016 -2017
Danışmanlık,YüksekLisans,2015 -2016,2014 -2015
UzmanlıkAlanı,YüksekLisans,2015 -2016,2014 -2015
MeslekiRehberlikveDanışmaUygulaması,Lisans,2014 -2015
ÖğretmenlikUygulaması,Lisans,2014 -2015
DüşünselDuygulanımcıDavranışTerapisi,Lisans,2014 -2015
SosyalPsikoloji,Lisans,2014 -2015
Rehberlik,Lisans,2014 -2015
ToplumaHizmet,Lisans,2014 -2015
SosyalAntropoloji,Lisans,2014 -2015
OkulardaGözlem,Lisans,2014 -2015
GelişimPsikolojisi,Lisans,2014 -2015
BilişselPsikolojikDanışma ,Lisans,2013 -2014,2012 -2013
KurumDeneyimi ,Lisans,2013 -2014,2012 -2013,2011 -2012
İletişimveEtkileşim,YüksekLisans,2013 -2014
UzmanlıkAlanı,YüksekLisans,2013 -2014,2012 -2013,2011 -2012
RehberlikvePsikolojikDanışmadaAlanÇalışması ,Lisans,2013 -2014,2012 -2013
Kısa SüreliPsikolojikDanışma ,Lisans,2013 -2014,2011 -2012
Rehberlik,Lisans,2013 -2014,2012 -2013,2011 -2012
PsikolojikTestler ,Lisans,2013 -2014,2011 -2012
BireyselPsikolojikDanışmaUygulaması ,Lisans,2013 -2014
İlköğretimdeRehberlik,Lisans,2013 -2014,2012 -2013
GelişimPsikolojisi ,Lisans,2013 -2014
Danışmanlık,YüksekLisans,2013 -2014,2012 -2013,2011 -2012
EğitimPsikolojisi ,Lisans,2012 -2013,2011 -2012
DüşünselDuygulanımcıDavranışTerapisi ,Lisans,2012 -2013
YaşlılıkPsikolojisi ,Lisans,2012 -2013
SosyalBeceriEğitimi ,Lisans,2012 -2013
OkulardaGözlem,Lisans,2012 -2013
ÖğretmenlikUygulaması ,Lisans,2012 -2013,2011 -2012
ToplumaHizmetUygulaması ,Lisans,2012 -2013,2011 -2012
YaşamDönemleriveUyumProblemleri ,Lisans,2012 -2013,2011 -2012
RehberlikvePsikolojikDanışma Semineri ,Lisans,2011 -2012
ÖzelEğitim,Lisans,2011 -2012
RehberlikvePsikolojikAlanÇalışması ,Lisans,2011 -2012
Kısa SüreliÇözümOdaklıPsikolojikDanışma ,Lisans,2010 -2011
Rehberlik,Lisans,2010 -2011
GruplaPsikolojikDanışmaUygulaması ,Lisans,2010 -2011
RehberlikvePsikolojikDanışmadaAlanÇalışması ,Lisans,2010 -2011
UzmanlıAlanı ,YüksekLisans,2010 -2011
GruplardaBeceriEğitimiveProgramGeliştirme veUygulama ,Doktora,2010 -2011
ÇözümOdaklıKısa SüreliPsikolojikDanışmaUygulaması ,YüksekLisans,2010 -2011
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde YayınlananMakaleler
I. THE EFFECT OF CEMCEREMONIES FOR INDIVIDUALS TO GAIN INNER PEACE
ErsanlıE.
TURKKULTURUVEHACIBEKTASVELI-ARASTIRMADERGISI, sa.58, ss.105-110,2011 (AHCI)
I . THE EFFECTS OF THE COGNITIVE-BEHAVIORAL MARRIAGE ENRICHMENT PROGRAMON THE
DYSFUNCTIONAL ATTITUDES OF COUPLES
KalkanM.,ErsanlıE.
HACETTEPEUNIVERSITESIEGITIMFAKULTESIDERGISI-HACETTEPEUNIVERSITYJOURNALOF EDUCATION, sa.36,
ss.129-135,2009 (SSCI)
I I. The Effects of theMarriage Enrichment ProgramBased on the Cognitive-Behavioral Approach on the
Marital Adjustment of Couples
KalkanM.,ErsanlıE.
KURAMVEUYGULAMADAEGITIMBILIMLERI, sa.3, ss.977-986,2008 (SSCI)
Diğer Dergilerde YayınlananMakaleler
I. Development and Validation of the Tablet-Based ERAL Nonverbal Intel igence Test 5-17 (ERAL-NIT)
ERSANLIE.,kılıçarslana.
OPENJOURNAL FOREDUCATIONALRESEARCH, cilt.8, sa.1, ss.1-16,2024 (HakemliDergi)
I . Psychometric validation of the Persian version of Philanthropy Scale in university students
GÜNGÖRS.,ERSANLIE.,KarimiK.,ÖZTÜRKM.
MENTALHEALTH,RELIGION&CULTURE, cilt.27, sa.2, ss.165-175,2024 (ESCI)
I I. The Effect On Happiness Of SocialMedia Usage InMarried Couples
KONYARM.,ERSANLIE.
International JournalofProgressive Sciences andTechnologies (IJPSAT), cilt.36, sa.1, ss.608-619,2022 (Hakemli
Dergi)
IV. Examination Of The Effects On The Future Anxiety Of Secondary Students In Terms Of Various
Variables
ÇELENE.,ERSANLIE.
International JournalofProgressive Sciences andTechnologies (IJPSAT), cilt.36, sa.1, ss.599-607,2022 (Hakemli
Dergi)
V. Examination Of The Effect Of PsychologicalWel -Being Levels Of Single Adults OnMarital
Expectations
BAŞ S.,ERSANLIE.
International JournalofProgressive Sciences andTechnologies (IJPSAT), cilt.36, sa.1, ss.587-598,2022 (Hakemli
Dergi)
VI. Examination Of The Relationship Between The Health Anxiety Levels OfMarried Individuals On Their
Communication Skil s And Marital Adjustment
KIĞILCIMR.,ERSANLIE.
International JournalofProgressive Sciences andTechnologies (IJPSAT), cilt.35, sa.2, ss.517-533,2022 (Hakemli
Dergi)
VI . The Relationship Between The SocialMedia Addictions OfMarried Individuals And Their Tendency
TowardsMarital Adjustment And Cheating
SEVİLMİŞE.,ERSANLIE.
International JournalofProgressive Sciences andTechnologies (IJPSAT), cilt.35, sa.2, ss.506-516,2022 (Hakemli
Dergi)
VI I. The Relationship Between Parents'Marital Satisfaction And Psychological Resilience And Parental
Attitudes
KALYONCUS.,ERSANLIE.
International JournalofProgressive Sciences andTechnologies (IJPSAT), cilt.35, sa.2, ss.534-558,2022 (Hakemli
Dergi)
IX. Investigation Of The Effect Of Parents’ Gender Perceptions On Children’s Attitudes
KODANÇETİNKAYAS.,ERSANLIE.
International JournalofProgressive Sciences andTechnologies (IJPSAT), cilt.35, sa.2,2022 (HakemliDergi)
X. COVİD-19 PANDEMİSİNDE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DEĞİŞEN YAŞAMLARI VE ONLİNE
(ÇEVRİMİÇİ) EĞİTİMLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ÇamurG.,ErsanlıE.,AbukanB.,CanımF.
SamsunSağlıkBilimleriDergisi, cilt.7, sa.1, ss.247-266,2022 (HakemliDergi)
XI. An Examination of Psychological Resilience and Remembered Parental Care among University
Students
DemirciSeyrekÖ.,ERSANLIE.
JOURNALOF EDUCATIONAL ISSUES, cilt.7, sa.2, ss.72-86,2021 (HakemliDergi)
XI . KABUL VE KARARLILIK TERAPİSİ BAĞLAMINDA BİR BİBLİYOTERAPİ ÖRNEĞİ: SİMYACI ROMANI
SEYREKÖ.D.,ERSANLIE.,DİCLEA.N.
TarihOkuluDergisi, cilt.14, sa.53, ss.2866-2883,2021 (HakemliDergi)
XI I. Examining the Relationship Between the Teachers' Emotional Reactivity and Aggression Levels
DEMİRCİ SEYREKÖ.,ERSANLIE.
JournalofProgressiveEducation, cilt.16, sa.5, ss.459-471,2020 (HakemliDergi)
XIV. Otizmli Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Otizme İlişkin Görüşleri: Türkiye ve İran Örnekleminde
Karşılaştırmalı Nitel Araştırma
SaeighiMameghaniS.,GençoğluC.,ERSANLIE.,DİCLEA.N.
AmasyaÜniversitesiEğitimFakültesiDergisi, cilt.8, sa.2, ss.443-470,2019 (HakemliDergi)
XV. Comparison of Turkish and Iranian University Students’ Forgiveness, Tolerance and Happiness
Levels
mameghani saeighi s.,ERSANLIE.
JOURNALOF EDUCATIONAL ISSUES, cilt.4, sa.2, ss.52-76,2018 (HakemliDergi)
XVI. Prevalence and correlates of hopelessness among turkish elderly people living with family or in
nursing homes
ŞahinE.,TopkayaN.,GençoğluC.,ErsanlıE.
Societies, cilt.8, sa.2,2018 (Scopus)
XVI . INVESTIGATING ATTITUDE AND IMAGES OF SUPERIOR INTELLIGENT AND GIFTED STUDENTS
TOWARDS SCIENTISTS
ERSANLIE.,ateş g.,ATEŞB.
EuropeanJournalofEducationStudies, cilt.4, sa.2, ss.289-306,2018 (HakemliDergi)
XVI I. DEVELOPMENT OF PHILANTHROPY SCALE
ÖZTÜRKM.,ErsanlıE.
SCIENCEANDEDUCATION, sa.1, ss.22-33,2018 (ESCI)
XIX. AMeta-Synthesis Study on Investigations of Dissertations in Education Regarding Reasoning Skil s in
Turkey
ERSANLIE.,GENÇOĞLUC.,DURANV.
INTERNATIONALONLINEJOURNALOF EDUCATIONAL SCIENCES, cilt.10, sa.5, ss.222-243,2018 (HakemliDergi)
XX. Bazı değişkenlere göre yabancı uyruklu öğrencilerin yalnızlık düzeylerinin incelenmesi
ERSANLIE.,DURANV.
INTERNATIONAL JOURNALOF SOCIALHUMANITIES SCIENCESRESEARCH, cilt.5, sa.29, ss.3929-3936,2018
(HakemliDergi)
XXI. TOLERANCE LEVEL OF UNIVERSITY STUDENTS
ErsanlıE.,SahinC.G.
SCIENCEANDEDUCATION, sa.11, ss.27-34,2017 (ESCI)
XXI . RELATIONSHIP BETWEEN MARITAL ADJUSTMENT AND TOLERANCE LEVEL
ErsanlıE.,OzcanO.
SCIENCEANDEDUCATION, sa.9, ss.116-130,2017 (ESCI)
XXI I. Construct Validity and Reliability of the Tolerance Scale among Iranian Col ege Students
ERSANLIE.,MAMEGHANİ S.S.
JOURNALOF EDUCATIONANDPRACTICE, cilt.7, sa.34, ss.99-105,2016 (HakemliDergi)
XXIV. Correlates ofMentalWel Being among Turkish Health CareWorkers
ERSANLIE.,KORKUTM.
JOURNALOF EDUCATIONANDPRACTICE, cilt.7, sa.36, ss.139-143,2016 (HakemliDergi)
XXV. Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Farkındalık Düzeyi ProblemÇözme Becerileri veTeknoloji
Tutumlarının İncelenmesi
BAKİOĞLUB.,ALKIŞKÜÇÜKAYDINM.,KARAMUSTAFAOĞLUO.,ULUÇINARSAĞIRŞ.,AKMANE.,ERSANLIE.,ÇAKIR
R.
TrakyaÜniversitesiEğitimFakültesiDergisi, cilt.5, sa.1, ss.22-33,2015 (HakemliDergi)
XXVI. Sociodemographic Differences in Empathic Tendency A Sample of Religious High School Students
ŞAHİNE.,ERSANLIE.,KUMCAĞIZH.,BARUTY.
JOURNALOF STUDIES INEDUCATION, cilt.4, sa.4, ss.1-11,2014 (HakemliDergi)
XXVI . Hopelessness Procrastination and Burnout in Predicting Job Satisfaction A Reality among Public
School Teachers
KUMCAĞIZH.,ERSANLIE.,ALAKUŞK.
International JournalofAcademicResearchPartB, cilt.6, sa.1, ss.333-339,2014 (HakemliDergi)
XXVI I. The Validity and Reliability Study of Tolerance Scale
ERSANLIE.
JournalofBasic andApplied ScientificResearch, cilt.4, sa.1, ss.85-89,2014 (HakemliDergi)
XXIX. Self esteemand Social Appearance Anxiety An Investigation of Secondary School Students
ŞAHİNE.,BARUTY.,ERSANLIE.,KUMCAĞIZH.
JournalofBasic andApplied ScientificResearch, cilt.4, sa.3, ss.152-159,2014 (HakemliDergi)
XXX. Sociodemographic Variables in Relation to Social Appearance Anxiety in Adolenccents
ŞAHİNE.,BARUTY.,ERSANLIE.
The International Journalof SocialSciences, cilt.15, sa.1, ss.56-63,2013 (HakemliDergi)
XXXI. Parentel Education Level Positively Affects Self Esteemof Turkish Adolescents
ŞAHİNE.,BARUTY.,ERSANLIE.
JOURNALOF EDUCATIONANDPRACTICE, cilt.4, sa.20, ss.87-97,2013 (HakemliDergi)
XXXI . Üniversite Öğrencilerinin Yalnızlık Düzeyleri ile Benlik Saygısı Düzeyleri Arasındaki İlişkiler
KARAHANT.F.,SARDOĞANM.E.,ŞARA.H.,ERSANLIE.,KAYAN.,KUMCAĞIZH.
OndokuzMayısÜniversitesiEğitimFakültesiDergisi, cilt.0, sa.18, ss.27-39,2004 (HakemliDergi)
Kitap &Kitap Bölümleri
I. Çalışma Yaşamı ve İşsizlik
ERSANLIE.,GÜRKANS.
SamsunSosyalRiskHaritası,Balcı,T.,Kıyak,Y.,Çamur,G.,Bal,S.,Editör,CeylanOfset,Samsun, ss.133-138,2022
I . Madde Bağımlılığı
ERSANLIE.,GÜRKANS.
SamsunSosyalRiskHaritası,Balcı,T.,Kıyak,Y.,Çamur,G.,Bal,S.,Editör,CeylanOfset,Samsun, ss.139-147,2022
I I. Öğrenmede Yapılandırıcı Yaklaşım
ERSANLIE.,DemirciSeyrekÖ.
EğitimPsikolojisi,BarutYaşar,ÖzcanKemal,Editör,LisansYayıncılık, İstanbul, ss.227-237,2022
IV. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİMESLEK ETİĞİ
ÖZTÜRKAYNAL Ş.,KUMANDAŞÖZTÜRKH.,ERSANLIK.,ERSANLIE.
EĞİTENKİTAP,Ankara,2018
V. Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu
GÜNEŞH.,BAHÇİVANA.,ÖRGÜTM.,AKILLIGİL Z.,ÖNERN.,ERSANLIE.,ŞAHİNE.,ÇAKIRM.,ALKANS.H.,KIĞILCIM
O.
MEBAOFSETMATBAACILIK,Amasya,2015
VI. Grup Liderliğinin Temel eri
ERSANLIE.
OkulardaGruplaPsikolojikDanışma veRehberlik,KURTMANERSANLI,Editör,MENTİSYAYINCILIK,Ankara, ss.83-
118,2013
VI . Engel inin Varoluşsal Serüveni
ERSANLIE.
EngeleriAşmak,ERSANLIKURTMAN,AVCİAYDINİLKNUR,GENÇOĞLUCEM,Editör,CEYLANOFSET,Samsun, ss.1-
5,2013
VI I. Yaşlıya BakımHizmetleri
ERSANLIE.
PsikolojikSosyolojikve FizikselAçıdanYaşlılık,ERSANLIKURTMAN,KALKANMELEK,Editör,PEGEMAKADEMİ,
Ankara, ss.173-189,2008
HakemliKongre / SempozyumBildiriKitaplarında Yer Alan Yayınlar
I. THE RELATIONSHIP BETWEEN PARTNER SELECTION CRITERIA OF SINGLE PEOPLE AND THE
MATURITY LEVEL OF THEIRMARRIAGE
KOÇŞ.,ERSANLIE.
2NDINTERNATIONAL TURKICWORLDCONGRESSONHUMANITIES,SOCIAL,EDUCATIONANDFINANCE,
Azerbaycan,6 -08Haziran2024, ss.1461-1487
I . NÖROPAZALAMA ARAŞTIRMALARINDA EEG KULLANIMI
KILCI Ş.,ERSANLIE.
3rd International ILTERGConference,Ankara,Türkiye,2 -03Haziran2023, ss.1-12
I I. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİ TUTUMLARI İLE EVLİLİK KAYGISI
ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
VidinelE.,ERSANLIE.
3RDINTERNATIONALBLACKSEAMODERNSCIENTIFICRESEARCHCONGRESS,Türkiye,23Mart2023, ss.1601-
1614
IV. AİLELERDE, DİĞERKÂMLIK VE ACININ DÖNÜŞTÜRÜCÜ GÜCÜ DÜZEYLERİNİN YAŞAMDOYUMUNA
ETKİSİNİN İNCELENMESİ
İstifH.,ERSANLIE.
3RDINTERNATIONALBLACKSEAMODERNSCIENTIFICRESEARCHCONGRESS,Türkiye,23Mart2023, ss.1615-
1628
V. PSİKİYATRİK SOSYAL ÇALIŞMAMETODOLOJİSİ BAĞLAMINDA GÜNCEL UYGULAMALARA YÖNELİK
ELEŞTİRİLER
ŞaşmazA.,ERSANLIE.
ATLAS10th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCESCONGRESS,Türkiye,09Mart2023, ss.56-66
VI. EVLİLERİN MİZAH TARZLARI VE PSİKOLOJİK SAĞLAMLIK DÜZEYLERİ
ÖzerB.,ERSANLIE.
10. INTERNATIONALATLASCONGRESSONSOCIAL SCIENCESHUMANITIES,Türkiye,09 Şubat2023, ss.32-55
VI . GENÇ YETİŞKİN BİREYLERİN EVLİLİK ROL BEKLENTİLERİNİN İNCELENMESİ (ÇORUMİLİ ÖRNEĞİ)
GÖÇMENŞ.C.,ERSANLIE.
5.ULUSLARARASIPALANDÖKENBİLİMSEL ÇALIŞMALARKONGRESİ,Ankara,Türkiye,18Mart2023, ss.286-299
VI I. EBEVEYNLERİN ÇOCUKLARIYLA OLAN CİNSEL İLETİŞİMDİLİ İLE CİNSEL ÖZGÜVENLERİ ARASINDAKİ
İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
İlhanÖrgünM.,ERSANLIE.
5. INTERNATIONAL PALANDOKENSCIENTIFICSTUDIESCONGRESS,Ankara,Türkiye,18Mart2023, ss.258-285
IX. Üniversite Öğrencilerinin SosyalMedya Kul anımı veMarka Tutumları Arasındaki İlişki
ERSANLIE.,GülerG.
4. InternationalAnatolianScientificResearchCongress,Türkiye,17 Şubat2023, ss.1023-1033
X. Bireylerin Çevrimiçi Satın Alma Davranışının Psikolojik İyi Oluş Düzeyine Etkisi
ERSANLIE.,YıldızK.
4. InternationalAnatolianScientificResearchCongress,Türkiye,17 Şubat2023, ss.1002-1022
XI. Examination of the Relationship between the Emotional Intel igence ofMarried Individuals and the
Types ofMarriage
ŞİMŞEKK.,ERSANLIE.
I I-INTERNATIONALANATOLIANCONGRESSONMULTIDISCIPLINARYSCIENTIFICRESEARCH,Türkiye,27 -29
Aralık2022, ss.384-399
XI . Yetişkin Bireylerde Bağlanma Stil eri ile Evlilik Beklentisi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KALAYCID.,ERSANLIE.
4. INTERNATIONAL SCIENTIFICRESEARCHANDINNOVATIONCONGRESS, İstanbul,Türkiye,24 -25Aralık2022,
cilt.2, ss.1506-1517
XI I. Evli Bireylerde, Evlilik Doyumu ve Psikolojik İyi Oluş Arasındaki Bağlanma Stil erinin Aracı Rolü
TÜRKYILMAZ TURANB.,ERSANLIE.
4. INTERNATIONAL SCIENTIFICRESEARCHANDINNOVATIONCONGRESS, İstanbul,Türkiye,24 -25Aralık2022,
cilt.2, ss.1518-1531
XIV. Life Stories of Children of Divorced Family and Methods of Col ecting
YÜKSELA.,ERSANLIE.
I I-INTERNATIONALANATOLIANCONGRESSONMULTIDISCIPLINARYSCIENTIFICRESEARCH,Türkiye,27 -29
Aralık2022, ss.92-106
XV. Examining Intimate Relationships and Intent Towards Infinelty in University Students
ERSANLIE.,DEMİRCİ SEYREKÖ.
4. INTERNATIONAL PALANDOKENSCIENTIFICSTUDIESCONGRESS,Ankara,Türkiye,28 -29Nisan2022, ss.794-
798
XVI. Self-Esteem, Life Satisfaction and Percceived Stress in University Students'
DEMİRCİ SEYREKÖ.,ERSANLIE.
4. INTERNATIONAL PALANDOKENSCIENTIFICSTUDIESCONGRESS,Ankara,Türkiye,28 -29Nisan2022, ss.789-
793
XVI . The Relationship of Gender Roles with Expectations to Marriage and theMeaning The Attached to
Marriage
ERSANLIE.,UÇAROĞLUB.
INTERNATIONAL CONFERENCEONGLOBAL PRACTICEOFMULTIDISCIPLINARYSCIENTIFICSTUDIES,Türkiye,6 -
08Mart2022, ss.242-243
XVI I. The Relationship ofMarriaged Sensivity and Marriage Harmony Perceived byMarried Individuals
ERSANLIE.,GÜNK.
INTERNATIONAL CONFERENCEONGLOBAL PRACTICEOFMULTIDISCIPLINARYSCIENTIFICSTUDIES,Türkiye,6 -
08Mart2022, ss.693-709
XIX. An Analysis of the Soap Opera "Bir Başkadır" in Terms of Gender Roles
AKDENİZ E.T.,ERSANLIE.
WORLDWOMENCONFERENCE-IV,Ankara,Türkiye,8 -09Mart2022, ss.83-100
XX. Gender Roles in CartoonMovies: The Changes from1960's to Our Day
Yılmaz S.B.,ERSANLIE.
WORLDWOMENCONFERENCE-IV,Ankara,Türkiye,8 -09Mart2022, ss.101-112
XXI. The Effects of DifferentMusics on The Attention Levels of Individuals
ERSANLIE.,DURANV.
InternationalLanguageTeacher EducationResearchGroup,Antalya,Türkiye,8 -10Nisan2019
XXI . Psychological Traits of Geniuses and Its Implications For Curriculums for Gifted Individuals
DURANV.,ERSANLIE.
InternationalLanguageTeacherEducationResearchGroup,Antalya,Türkiye,8 -10Nisan2019
XXI I. Investigation of the Relationship between Philanthropy Level and Religious Attitudes of University
Student
ERSANLIE.,ÖZTÜRKM.
InternationalConference onSocialScience andHumanities (ICSSH),28 -29Aralık2018
XXIV. Otizmli Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Otizme İlişkin Görüşleri
SaeighiMameghaniS.,ERSANLIE.,GençoğluC.
V. InternationalMultidiciplinaryCongress ofEurasia,23 -25Temmuz2018
XXV. Gençlerin Evliliğe Bakış Açısı
KÖKDENERM.,ERSANLIE.,ARSLANA.,GURBETH.S.,TOKUŞA.,YAKARB.,AKARG.,AKL.,KAYMAKN.,KAYAS.,et
al.
ŞİDDETVESOSYAL TRAVMALARULUSLARARASIKONGRESİ,26 -28Nisan2018
XXVI. 19 Mayıs Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi SosyalHizmetler Bölümü 18-25 Yaş Arasındaki
ÖğrencilerininÇocukluk Çağı İhmal ve İstismar YaşantılarınınSaptanması/Belirlenmesi
ERSANLIE.,KÖKDENERM.,ARSLANA.,KURTAL E.,TOPAKE.,FATMAÇ.,CAFEROĞLUG.,DİRİCANH.,BAŞM.,
MORALR.,etal.
ŞİDDETVESOSYAL TRAVMALARULUSLARARASIKONGRESİ,26 -28Nisan2018
XXVI . Türkiye’de Akıl Yürütme Becerisi Üzerine Yapılan Araştırmalara İlişkin Bir Meta-Sentez
ERSANLIE.,GENÇOĞLUC.,DURANV.
InternationalConference onQuality inHigher Education(ICQH),7 -08Aralık2017
XXVI I. Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrencilerin Bilimİnsanına Yönelik Tutumve İmajlarının İncelenmesi
ERSANLIE.,ATEŞG.,ATEŞB.
InternationalConference onQuality inHigher Education(ICQH),7 -08Aralık2017
XXIX. Evlilik Uyumu İle Tolerans Düzeyi Arasındaki İlişki
ERSANLIE.,ÖZKANÖ.
InternationalConference onQuality inHigher Education(ICQH),7 -08Aralık2017
XXX. Üniversite Öğrencilerinin Tolerans Düzeyleri
GÜVENŞAHİNC.,ERSANLIE.
InternationalConference onQuality inHigher Education(ICQH),7 -08Aralık2017
XXXI. Türkiye ve İran’daki Üniversite Öğrencilerinin Affetme, Tolerans veMutluluk Düzeylerinin
Karşılaştırılması
SAEİGHİMAMEGHANİ S.,ERSANLIE.
InternationalConference onQuality inHigher Education(ICQH),7 -08Aralık2017
XXXI . Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Ailenin Evlilik UyumDüzeyleri ve İlişkili Değişkenler
ERSANLIE.,DEMİRCİZ.
InternationalConference onQuality inHigher Education(ICQH),7 -08Aralık2017
XXXI I. Evlilik İlişkilerinde Eşlerin Akılcı Olmayan İnançlarıyla Başetmelerine Bilişsel-DavranışçıYaklaşıma
Dayalı Evlilik İlişkisini Geliştirme Programının Etkisi
ERSANLIE.,KALKANM.
InternationalConference onQuality inHigher Education(ICQH),7 -08Aralık2017
XXXIV. Hasbilik Ölçeğinin Geliştirilmesi
ÖZTÜRKM.,ERSANLIE.
InternationalConference onQuality inHigher Education(ICQH),7 -08Aralık2017
XXXV. Evlilik ilişkilerinde eşlerin akılcı olmayan inançlarıyla başetmelerine bilişsel-davranışçı yaklaşıma
dayalı evlilik ilişkisini geliştirme programının etkisi
ERSANLIE.,KALKANM.
InternationalConference onQuality inHigher Education,7 -08Aralık2017
XXXVI. Çocuğun Toplumsal aşma Sürecinde Oyunun Yeri ve Önemi
GÜNDÜZ Y.,ERSANLIE.,KUMCAĞIZH.
EYFOR-8UuslararasıEğitimYönetimiForumu,19 -21Ekim2017
XXXVI . An Investigation of University Students Attitudes to Honour in Terms of Various Variables
KORKUTM.,GENÇOĞLUC.,ERSANLIE.
InternatinalAcademicConference onTeaching,Learning andE-learning,18 -19Eylül2017
XXXVI I. Kendine Saygı ve Tolerans Düzeyleri Arasındaki İlişki
KALELİA.,ERSANLIE.
HedefeDoğru İnsanPsikolojikDanışma veRehberlikSempozyumu,Samsun,Türkiye,5Mayıs -05Temmuz2016,
cilt.1, ss.236-247
XXXIX. EğitimKurumlarında Yöneticilerin İş Doyumu
DENİZD.,ERSANLIE.
HedefeDoğru İnsanPsikolojikDanışma veRehberlikSempozyumu,Samsun,Türkiye,5Mayıs -05Temmuz2016,
cilt.1, ss.248-261
XL. Kamu ve Özel Okul arda Çalışan Öğretmenlerin İş Doyumu
UZUNZ.,ERSANLIE.
HedefeDoğru İnsanPsikolojikDanışma veRehberlikSempozyumu,Samsun,Türkiye,5 -07Mayıs2016, cilt.1,
ss.270-283
XLI. Lise Öğrencilerinin Sosyal Görünüş Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
KORKUTM.,ERSANLIE.
HedefeDoğru İnsanPsikolojikDanışma veRehberlikSempozyumu,Samsun,Türkiye,5 -07Mayıs2016, cilt.1,
ss.216-224
XLI . Kolay Açımlayıcı Faktör Analizi
ŞAHİNE.,TOPKAYAN.,ERSANLIE.
HedefeDoğru İnsanPsikolojikDanışma veRehberlikSempozyumu,Samsun,Türkiye,5 -07Mayıs2016, cilt.2,
ss.124-136
XLI I. Üniversitelerimizin İhmal Edilmiş Temel Görevi
ERSANLIE.
HedefeDoğru İnsanPsikolojikDanışma veRehberlikSempozyumu,Samsun,Türkiye,5Mayıs -05Temmuz2016,
cilt.1, ss.262-269
XLIV. Lise Öğrencilerinin Benlik TasarımDüzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
KORKUTM.,ERSANLIE.
HedefeDoğru İnsanPsiokolojikDanışma veRehberlikSempozyumu,Samsun,Türkiye,5 -07Mayıs2016, cilt.1,
ss.226-235
XLV. Öğretmenlerin Tolerans Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
DEMİRY.,ERSANLIE.,KUTLUM.
HedefeDoğru İnsanPsikolojikDanışma veRehberlikSempozyumu,Samsun,Türkiye,5 -07Mayıs2016, cilt.2,
ss.520-527
XLVI. Kadın Üniversite Öğrencilerinde Depresyon Kaygı ve Stresin Yaygınlığı ve İlişkili Risk Faktörleri
ŞAHİNE.,TOPKAYAN.,ERSANLIE.
HedefeDoğru İnsanPsikolojikDanışma veRehberlikSempozyumu,Samsun,Türkiye,5Mayıs -05Temmuz2016,
cilt.2, ss.138-149
XLVI . Prevalence and Correlates of Hopelessness in Turkish Elderly People
ERSANLIE.,ŞAHİNE.
7thWorldConference onLearning,Teaching and Leadership,Budapest,Macaristan,27 -29Ekim2016
XLVI I. Üniversite ÖğretimElemanı Yetiştirme Programında Tolerans Eğitiminin Yeri ve Önemi
ERSANLIE.,DİCLEA.N.
UluslararasıYükseköğretimKongresi:YeniYönelişler ve Sorunlar, İstanbul,Türkiye,27 -29Mayıs2011
XLIX. A Predictor of ProblemSolving on Romantic Relationships for Adolescents Risk Taking
KALKANM.,ERSANLIE.
I . InternationalCongress ofEducationalResearch,Antalya,Türkiye,29Nisan-02Mayıs2010
L. Bektaşilikte Toplumsal Varoluş
ERSANLIE.
HacıBektaşiVeli’ninTarihselKimliği,DüşünceleriveEtkileriKonulu I I.UluslararasıTürkKültürü veHacıBektaşi
VeliSempozyumu,ÜSKÜP,Makedonya,30 -31Ekim2009, ss.256-261
LI. Çocuğun Davranışlarının Biçimlenmesinde RolModel Davranışlarının Etkisi
ERSANLIE.
Okularda ŞiddetveÇocukSuçluluğu,Trabzon,Türkiye,15 -17Eylül2007, ss.321-327
LI . Türk Üniversitelerinde Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programlarının Gelişimi ve Geleceğe Yönelik
Eğilimler
BARUTY.,YILMAZM.,ERSANLIE.
Uluslar arasıÖğretmenYetiştirmePolitikalarıSempozyumu,Baku,Azerbaycan,12 -14Mayıs2007, ss.177-180
LI I. Üniversite ÖğretimElemanlarının Duygusal Zekâ Düzeyleri
BARUTY.,ERSANLIE.
VI I.UlusalPsikolojikDanışmanlıkveRehberlikKongresi, İstanbul,Türkiye,21 -23Eylül2005
LIV. Ulusal Yazılı Basınımızda Engel i Kadın ve Çocuk Olgusu Bir Tarama Çalışması
BARUTY.,YILMAZM.,ERSANLIE.
Engel iKadınlarınSorunlarıveÇözümleriSempozyumu,Kocaeli,Türkiye,29 -30Nisan2005
LV. Engel i Çocuğa Sahip Annelerin Duygusal Zekâ Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından
İncelenmesi
BARUTY.,YILMAZM.,ERSANLIE.
Engel iKadınlarınSorunlarıveÇözümleriSempozyumu,Kocaeli,Türkiye,29 -30Nisan2005
Desteklenen Projeler
ErsanlıE.,YükseköğretimKurumlarıDestekliProje, InternationalAcademicConference onTeaching,Learning andElearning,2017 -2023
ErsanlıE.,YükseköğretimKurumlarıDestekliProje, ISER-497th InternationalConference onEducationand Social
Science (ICESS-2018),2018 -2019
ErsanlıE.,YükseköğretimKurumlarıDestekliProje,7thWorldConference onLearning,Teaching andEducational
Leadership,2016 -2016
Doç. Dr. Fatih Altun, lisans eğitimini İstanbul Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri bölümünde tamamlamıştır. İkinci lisans alanı olarak İstanbul Üniversitesi Sosyal Hizmet Bölümünü bitirmiştir.
Yüksek lisansını İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsünde “Afetlere Yönelik Sosyal Yardım ve Sosyal Hizmetler” başlıklı tez ile, doktorasını yine aynı üniversitede “İşyerinde Sosyal Hizmet Uygulamalarının Çalışanların İş Tatminine ve Örgütsel Bağlılığına Etkisi” başlıklı tez ile tamamlamıştır.
Ayrıca İstanbul Gedik Üniversitesi’nde toplam 1130 saatlik Aile Danışmanlığı sertifika programını tamamlayarak Aile Danışmanı ünvanını almaya hak kazanmıştır.
2013-2019 yılları arasında İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi Sosyal Hizmet Bölümünde araştırma görevlisi olarak, 2019-2022 yılları arasında Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu Sosyal Hizmet ve Danışmanlık Bölümünde Dr. Öğr. Üyesi olarak görev yapmıştır. 2022 yılından beri Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümünde Doçent kadrosunda görev yapmaktadır.
Çalışma alanları çerçevesinde ulusal ve uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makaleleri ve kitap bölümleri bulunan ALTUN iyi derecede İngilizce bilmektedir.
1999 yılında ODTÜ Sosyoloji Bölümünden mezun oldu. 2001-2006 yılları arasında Uludağ Üniversitesi Sosyoloji Bölümünde Araştırma Görevlisi olarak çalıştı. Doktora eğitimini İstanbul Üniversitesi Sosyoloji Bölümünde tamamladı. 2006-2010 yılları arasında İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığında Projeler ve Akademik Çalışmalar Koordinatörü olarak görev yaptı. 2010-2011 yılları arasında Dünya Bankası Projesi kapsamında İstanbul Sismik Riskin Azaltılması ve Acil Durum Hazırlık Projesi’nde (İSMEP) Sosyal Uzman olarak çalıştı. 2011-2017 yılları arasında Başbakanlık Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığı’nda Uzman, Eğitim Koordinatörü ve Diaspora Araştırmaları Koordinatörü görevlerinde bulundu. 2017-2021 yılları arasında Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Çocuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nde Koruyucu ve Önleyici Hizmetler Daire Başkanı, Kadının Statüsü Genel Müdürlüğünde Genel Müdür Yardımcısı, Aile ve Toplum Hizmetleri Genel Müdürlüğünde, Genel Müdür V. olarak çalıştı, halen aynı Bakanlıkta Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yapmaktadır. 2001-2006 yılları arasında Uludağ Üniversitesi Sosyoloji bölümünde ve 2014-2016 yılları arasında Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Sosyoloji bölümünde lisans ve lisansüstü düzeyde dersler verdi. Kitap ve dergi editörlüğü görevlerinin yanı sıra proje ve kitap bölümü yazarlığı da yaptı. Uluslararası ve ulusal kongre, çalıştay ve sempozyumda sunduğu bildirileri ile bilimsel hakemli dergilerde yayınlanmış makaleleri bulunmaktadır. 2021 yılında Doçent unvanı almıştır.