Toplumda tıbbın değişen rolü ve hastaların hekimlerden giderek artan beklentileri, tıp müfredatının değişmesi gerektiği sonucunu doğurmaktadır. Son yıllarda yayınlanan raporlara göre de disiplin temelli eğitimin yerine disiplinlerin bir araya gelmesiyle oluşan entegre (bütünleşik) eğitimin daha yararlı olacağı belirtilmektedir. Entegrasyon kavramının çok geniş olması, entegrasyonun yapılması sırasında karşılaşılan sorunlar çeşitli tartışmalara yol açmaktadır. Bu yazıda entegrasyonun tanımlarına, entegrasyon basamaklarına ve nasıl yapılması gerektiğine değinilmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Original Article |
Authors | |
Publication Date | May 1, 2003 |
Submission Date | September 5, 2015 |
Published in Issue | Year 2003 Volume: 13 Issue: 13 |