Year 2020, Volume 9 , Issue 1, Pages 343 - 365 2020-05-24

Fransa’da İlkokullarda Tarih Tedrisatı

Irénée CARRÉ [1] , Roger LIQUIER [2]


Fransa'da 1867 öncesi ve sonraki durum. Tarih dersinin nasıl işlendiği ve tarih dersinde takip edilmesi gereken gayeler nelerdir.
İlkokul, Tarih Eğitimi, Necmettin Sadık Sadak
  • Carre, I. ve Liquier, R. (1918). Mekteplere Mahsus İlmi Terbiye-i Etfal, terc. Necmettin Sadık Sadak. Maarif-i Umumiye Nezareti, Telif ve Tercüme Kütüphanesi. İstanbul: Matbaa-i Amire.
Primary Language tr
Subjects Social
Journal Section Translated Articles
Authors

Author: Irénée CARRÉ
Institution: N/A
Country: France


Author: Roger LIQUIER
Institution: N/A
Country: France


Translators

Translator: Dilay KARAKAŞ

Supporting Institution Gazi Üniversitesi
Thanks Prof. Dr. Bahri ATA ve Doc. Dr. Togay Seçkin BİRBUDAK' a yardımlarından dolayı Teşekkür ederim.
Dates

Application Date : May 21, 2020
Acceptance Date : May 24, 2020
Publication Date : May 24, 2020

APA Carré, I , Lıquıer, R . (2020). Fransa’da İlkokullarda Tarih Tedrisatı. Turkish History Education Journal , 9 (1) , 343-365 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/en/pub/tuhed/issue/52961/741154