Öz
Bu
çalışmada sanat ve kültür yönetimi pratiğinin tarihselleştirilmesi çerçevesinde
bu alana yönelik alternatif tanımlar ele alınmakta ve dünyada akademik bir
eğitim alanı olarak inşa edilme süreci incelenmektedir.
Türkiye’de
bu alandaki eğitime genel hatlarıyla değindikten sonra, öğrenci alımına devam
eden dört sanat ve kültür yönetimi bölümü müfredatları, istihdam edilen
kadroların akademik yönelimleri, öğrenci alım biçimleri ve bölümlerin fakülte
bünyesindeki konumları bağlamında değerlendirilmektedir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Araştırma Makaleler |
Authors | |
Publication Date | January 23, 2020 |
Submission Date | August 27, 2019 |
Acceptance Date | December 10, 2019 |
Published in Issue | Year 2020 Issue: 23 |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.