BibTex RIS Cite

Examining The Ege University Campus by The Concept of Ergonomy and Antropometry in The Embrace of Landscape Architecture Applications

Year 2006, Volume: 43 Issue: 1, 157 - 168, 01.03.2006

Abstract

Peyzaj Planlama Çalışmaları Kapsamında Ege Üniversitesi Kampüs Örneğindeki Peyzaj Donatı Elemanlarının Ergonomik-Antropometrik Açıdan İrdelenmesi

Year 2006, Volume: 43 Issue: 1, 157 - 168, 01.03.2006

Abstract

Ortak noktası insan olan Peyzaj mimarlığı- ergonomi- antropometri
çalışmalarında amaç; insan-makine- iş çalışma çevresi uyumunu sağlayarak, insan
hata ve yıpranma payını en aza indirerek, performans üzerindeki çevresel stres
faktörlerini minimize edecek şekilde fiziksel çevre tasarımını, konfor, sağlık, güvenlik
açılarından max. Seviyede olumlu hale getirecek çalışmalar yapmaktır.
Araştırmamızda bu amaç esas alınarak, bu amaç çerçevesinin gerektirdiği
ilkeler doğrultusunda E.Ü. Kampus örneğinde, doğru ve yanlış yapılmış çalışmalar
ortaya konmuş,yapılan yanlış ve eksik uygulamaların ne şekilde düzeltilebileceğine
de değinilmiştir.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

İsmail Yörük This is me

Bahriye Gülgün This is me

Müveyla Sayman This is me

Funda Ünal Ankaya This is me

Publication Date March 1, 2006
Submission Date November 25, 2015
Published in Issue Year 2006 Volume: 43 Issue: 1

Cite

APA Yörük, İ., Gülgün, B., Sayman, M., Ankaya, F. Ü. (2006). Peyzaj Planlama Çalışmaları Kapsamında Ege Üniversitesi Kampüs Örneğindeki Peyzaj Donatı Elemanlarının Ergonomik-Antropometrik Açıdan İrdelenmesi. Journal of Agriculture Faculty of Ege University, 43(1), 157-168.

      27559           trdizin ile ilgili görsel sonucu                 27560                    Clarivate Analysis ile ilgili görsel sonucu            CABI logo                      NAL Catalog (AGRICOLA), ile ilgili görsel sonucu             EBSCO Information Services 

                                                       Creative Commons Lisansı This website is licensed under the Creative Commons Attribution 4.0 International License.