Toplumun vazgeçilmezi olan tüketim döngüsü, tüm işletme ve kuruluş
açısından önem taşımaktadır. Bu anlamda turizm sektöründe işletmelerin
sayısı yıllar içinde çoğalmış ve ülkelerin turizme daha çok önem verdiği
görülmüştür. Buna bağlı olarak da turizm sektöründe turistlerin önemi gün
geçtikçe artmıştır.
Yapılan bu çalışmada “performans değerleme” kavramının kurumlar
açısından önemine vurgu yapılmıştır. Performans değerleme kavramını
doğrudan ve dolaylı yoldan olumlu, olumsuz yönde etkileyen faktörler
unsurlarıyla ele alınmıştır. Çalışan bireylerin motivasyonları kurumların
performansını etkilediği varsayımını göz önüne alarak gerek kurum
motivasyonlarının yüksek tutacak gerekse de çalışan bireylerin yaptıkları işe
odaklanmalarını pozitif yönde etkileyebilecek modellerle değerlendirmeler
yapılmıştır. Çalışmanın sonunda da, çalışmayla alakalı olarak yapılan
anketlerin analizleri ve analiz yorumlarına yer verilerek çalışmanın
teoride bahsedien konuları pratikte de işlenerek sonuca bağlanmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Haziran 2018 |
Gönderilme Tarihi | 25 Temmuz 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 13 Sayı: 50 |
All site content, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Common Attribution Licence. (CC-BY-NC 4.0)