This paper, examines new media and information in the context of new network technologies. In terms of communication researchers, new communication technologies and media are interesting. Because they are digital, interactive, hypertextual, virtual, on the network. New media provides some opportunities such as content production, political participation and awareness. This, also, can be associated with decreasing number of audience in the media other than internet. When new media and knowledge economy are examined, information, democracy and economy can be addressed with the blogs as examples.
new media new network technologies knowledge blog knowledge economy
Bu makalede yeni iletişim ortamları ve bilgi, yeni ağ teknolojileri bağlamında incelenmektedir. Yeni iletişim ortamları iletişim araştırmacıları açısından ilgi çekicidir. Çünkü sayısal, etkileşimli, hipermetinsel, sanal, ağ üstündedirler. Yeni iletişim ortamları içerik üretimi, politik katılım ve bilinçlenme gibi konularda bazı fırsatlar sunar. Diğer tüm mecralarda izlerkitle sayısı azalırken internette artması bununla ilişkilendirilebilir. Yeni iletişim ortamları ve bilgi toplumu incelenirken, bloglar örnek olarak düşünülerek bilgi, demokrasi ve ekonomi de ele alınabilir.
yeni iletişim ortamları yeni ağ teknolojileri bilgi blog bilgi ekonomisi
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Research Article |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ocak 2011 |
Gönderilme Tarihi | 1 Şubat 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 |
0216 355 56 19 WhatsApp numarasıyla iletişime geçebilirsiniz.
Bu dergideki makaleler Creative Commons Atıf-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.