BibTex RIS Kaynak Göster

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Yıl 2005, Cilt: 3 Sayı: 3, 40 - 40, 01.06.2005

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Yıl 2005, Cilt: 3 Sayı: 3, 40 - 40, 01.06.2005
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

Memet Özkan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 3 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Özkan, M. (2005). Müşteri İlişkileri Yönetimi. Akademik Gıda, 3(3), 40-40.
AMA Özkan M. Müşteri İlişkileri Yönetimi. Akademik Gıda. Haziran 2005;3(3):40-40.
Chicago Özkan, Memet. “Müşteri İlişkileri Yönetimi”. Akademik Gıda 3, sy. 3 (Haziran 2005): 40-40.
EndNote Özkan M (01 Haziran 2005) Müşteri İlişkileri Yönetimi. Akademik Gıda 3 3 40–40.
IEEE M. Özkan, “Müşteri İlişkileri Yönetimi”, Akademik Gıda, c. 3, sy. 3, ss. 40–40, 2005.
ISNAD Özkan, Memet. “Müşteri İlişkileri Yönetimi”. Akademik Gıda 3/3 (Haziran 2005), 40-40.
JAMA Özkan M. Müşteri İlişkileri Yönetimi. Akademik Gıda. 2005;3:40–40.
MLA Özkan, Memet. “Müşteri İlişkileri Yönetimi”. Akademik Gıda, c. 3, sy. 3, 2005, ss. 40-40.
Vancouver Özkan M. Müşteri İlişkileri Yönetimi. Akademik Gıda. 2005;3(3):40-.

25964   25965    25966      25968   25967


88x31.png

Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 (CC BY-NC 4.0) Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Akademik Gıda (Academic Food Journal) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).