Postmodern dönemin tüketim kalıp
ve davranışları, nesnelerin gösterge değeri üzerine kurulurken tüketim kültürü,
küresel dünyayı kuşatmıştır. Daha çok tüketmenin ve iletişim/ilişki kuran
parçaların toplumsal ihtiyaç haline geldiği bu dönemde, yıkıcı reklam, kültürel
yıkımın ve bozgunculuğun bir unsuru olarak karşımıza çıkmaktadır. Yine aynı
küresel dünya, üzerinde yükseldiği alt sistemlerin yapıları ve ilişkileri
itibarı ile krizlere gebedir ve hatta krizlerden beslenmektedir. Çalışma, ilgili
literatür taramasını takiben 2018 KFC Krizinde firmanın kendine karşı
kullandığı yıkıcı reklam kriz iletişim stratejisi ve uygulamalarının örnek olay
çalışması olarak incelenmesi üzerine kurulmuştur.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İletişim ve Medya Çalışmaları |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 28 Aralık 2018 |
Gönderilme Tarihi | 30 Eylül 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Sayı: 30 |