Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

HİZMET İŞLETMELERİNDE KALİTE ODAKLI İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİM SİSTEMİ UNSURLARI

Yıl 2004, Cilt: 6 Sayı: 2, 21 - 34, 01.01.2004

Öz

Hizmet işletmeleri için rekabet edebilmelerinin temeli, kalite odaklı insan kaynakları yönetim sistemini kurmalarına bağlıdır. Kalite odaklı insan kaynakları yönetim sistemi birtakım temel unsurlardan oluşmaktadır. Bu unsurlar; insan kaynakları planlaması, insan kaynakları yönetim sistemi, insan kaynakları seçimi, performans değerleme, organizasyonel motivasyon ve yetkilendirmedir.

Kaynakça

  • Kaynakçaya PDF dosyası içerisinden erişilebilir.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Çetin Bektaş

Alparslan Şahin Görmüş Bu kişi benim

Ali Soylu

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2004
Gönderilme Tarihi 1 Ocak 2004
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 6 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Bektaş, Ç., Görmüş, A. Ş., & Soylu, A. (2004). HİZMET İŞLETMELERİNDE KALİTE ODAKLI İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİM SİSTEMİ UNSURLARI. Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6(2), 21-34.

28220