Ülkemizde turizm ve rekreasyon alanında eğitim veren birçok kurum bulunmaktadır. Eğitim kurumlarının kalite ve güvenliğinin artırılması, kurum liderleri ve yöneticileri açısından birincil öncelikte olmakla birlikte, bunu gerçekleştirmelerine olanak tanıyacak rehber özdeğerlendirme araçları sınırlıdır. Akademik hayattaki öğretim elemanlarının çalışmalarında daha ziyade teorik alana yönelmeleri, pratik çıktıları olan çalışmaların azlığı, teori ile pratik arasındaki uyumsuzluklar, eğitim kurumlarımızın gelişimini olumsuz yönde etkilemektedir. Buradan hareketle bu çalışmanın temel amacı turizm ve rekreasyon alanında eğitim veren kurumların güvenliğine yönelik bir özdeğerlendirme kontrol listesi oluşturmak ve önermektir. Bununla birlikte önerilen listenin her türlü eğitim kurumunda kullanılması olasıdır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Rekreasyon İncelemeleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 6 Aralık 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 |