Çakıcı, A. C., & Çetinkaya, A. Ş. (2001). İnternetin Konaklama işletmelerinin Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri: Yapılan Bir Araştırma ve Sonuçlan. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 12(2), 178-188.
AMA
Çakıcı AC, Çetinkaya AŞ. İnternetin Konaklama işletmelerinin Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri: Yapılan Bir Araştırma ve Sonuçlan. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Aralık 2001;12(2):178-188.
Chicago
Çakıcı, A. Celil, ve Ali Şükrü Çetinkaya. “İnternetin Konaklama işletmelerinin Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri: Yapılan Bir Araştırma Ve Sonuçlan”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12, sy. 2 (Aralık 2001): 178-88.
EndNote
Çakıcı AC, Çetinkaya AŞ (01 Aralık 2001) İnternetin Konaklama işletmelerinin Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri: Yapılan Bir Araştırma ve Sonuçlan. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12 2 178–188.
IEEE
A. C. Çakıcı ve A. Ş. Çetinkaya, “İnternetin Konaklama işletmelerinin Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri: Yapılan Bir Araştırma ve Sonuçlan”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 12, sy. 2, ss. 178–188, 2001.
ISNAD
Çakıcı, A. Celil - Çetinkaya, Ali Şükrü. “İnternetin Konaklama işletmelerinin Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri: Yapılan Bir Araştırma Ve Sonuçlan”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12/2 (Aralık 2001), 178-188.
JAMA
Çakıcı AC, Çetinkaya AŞ. İnternetin Konaklama işletmelerinin Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri: Yapılan Bir Araştırma ve Sonuçlan. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2001;12:178–188.
MLA
Çakıcı, A. Celil ve Ali Şükrü Çetinkaya. “İnternetin Konaklama işletmelerinin Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri: Yapılan Bir Araştırma Ve Sonuçlan”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 12, sy. 2, 2001, ss. 178-8.
Vancouver
Çakıcı AC, Çetinkaya AŞ. İnternetin Konaklama işletmelerinin Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri: Yapılan Bir Araştırma ve Sonuçlan. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2001;12(2):178-8.