Demircioğlu, G., & Aslan, Z. (1994). Turistik Ürün Pazarlamasında Halkla İlişkiler ve Türkiye Açısından Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 5(3), 52-57.
AMA
Demircioğlu G, Aslan Z. Turistik Ürün Pazarlamasında Halkla İlişkiler ve Türkiye Açısından Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Aralık 1994;5(3):52-57.
Chicago
Demircioğlu, Güzin, ve Zeynep Aslan. “Turistik Ürün Pazarlamasında Halkla İlişkiler Ve Türkiye Açısından Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 5, sy. 3 (Aralık 1994): 52-57.
EndNote
Demircioğlu G, Aslan Z (01 Aralık 1994) Turistik Ürün Pazarlamasında Halkla İlişkiler ve Türkiye Açısından Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 5 3 52–57.
IEEE
G. Demircioğlu ve Z. Aslan, “Turistik Ürün Pazarlamasında Halkla İlişkiler ve Türkiye Açısından Önemi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 5, sy. 3, ss. 52–57, 1994.
ISNAD
Demircioğlu, Güzin - Aslan, Zeynep. “Turistik Ürün Pazarlamasında Halkla İlişkiler Ve Türkiye Açısından Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 5/3 (Aralık 1994), 52-57.
JAMA
Demircioğlu G, Aslan Z. Turistik Ürün Pazarlamasında Halkla İlişkiler ve Türkiye Açısından Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1994;5:52–57.
MLA
Demircioğlu, Güzin ve Zeynep Aslan. “Turistik Ürün Pazarlamasında Halkla İlişkiler Ve Türkiye Açısından Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 5, sy. 3, 1994, ss. 52-57.
Vancouver
Demircioğlu G, Aslan Z. Turistik Ürün Pazarlamasında Halkla İlişkiler ve Türkiye Açısından Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1994;5(3):52-7.