Öğretmen adaylarının kendilerini ifade etme, tarihi, kültürel ve yazınsal
perspektifler arasında bağ kurma, kültürel ve kültürler arası ortak noktaları
keşfetmeleri, sanatsal ürünlere çok yönlü bakabilmeleri, bilişsel süreçler kadar
duygusal becerilerinin öğretimini de gerektirmektedir. Bu çalışmada; öğretmen
adaylarının görsel, plastik, dilsel, sözsel ve sessel, devinişsel alanlardaki
yeteneklerini geliştirmelerinde duygusal zekanın işlevleri dile getirilerek
onların yaratıcılıklarını eyleme dönüştürmelerinde duygusal becerilerini
geliştirmelerinin önemi üzerinde durulmuştur.
Birincil Dil | tr; en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2010 |
Gönderilme Tarihi | 1 Mart 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Sayı: 21 |
Etik kurallarla ilgili maddelerin uygulanması konusunda etik kurul izni gerektiren çalışmalar için izinlerin alınıp, izinle ilgili bilgilere makalede yer verilmesi hususu kriterlere eklenmiştir. Bu doğrultuda dergimize gönderilen ve aşağıda belirtilen koşullara uyan makaleler için Etik Kurul İzni alınması gerekmektedir.
• Anket, mülakat, odak grup çalışması, gözlem, deney, görüşme teknikleri kullanılarak katılımcılardan veri toplanmasını gerektiren nitel ya da nicel yaklaşımlarla yürütülen her türlü araştırmalar.
Ayrıca;
• Başkalarına ait ölçek, anket, fotoğrafların kullanımı için sahiplerinden izin alınması ve belirtilmesi,
• Kullanılan fikir ve sanat eserleri için telif hakları düzenlemelerine uyulduğunun belirtilmesi gerekmektedir.