Bu çalışma, öğrencilerin motivasyonel değerlerinin girişimcilik
niyetleri üzerine etkisini sorgulamaktadır. Çalışmada değer ve girişimcilik niyeti
arasındaki ilişki açıklanmış, buna ek olarak öğrenciler üzerinde bir uygulama
yapılmıştır. Son bölüm araştırma safhasını anlatmaktadır. Çalışma, Atatürk
Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nde öğrenim gören öğrencilerin
değerleri ve girişimci niyetlerini ortaya koymak için yapılmıştır. Bu çalışma
sonucunda, motivasyonel değerlerin girişimcilik niyeti üzerindeki etkisi ortaya
konulmaya çalışılmıştır.
Birincil Dil | tr; en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 12 Ağustos 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 23 Sayı: 3 |