Bu araştırmada bilişim teknolojisi (BT) tutumları farklı olan
üniversite personelinin BT becerileri çeşitli değişkenlere göre incelenmiştir.
Araştırmanın örneklemini 2007 yılında İnönü Üniversitesi’nde çalışan 496
personel oluşturmuştur. Veriler; “BT Beceri Ölçeği”, “BT Tutum Ölçeği” ve
Kişisel Bilgi Formu ile elde edilmiştir. Verilerin çözümlenmesinde İki Yönlü
Varyans Analizi ve Tukey testi kullanılmıştır. Sonuç olarak; BT tutumu,
cinsiyet, yaş, eğitim, kadro, yabancı dil ve çalışılan birimin BT becerisine temel
etkileri anlamlı bulunmuştur. Ayrıca, BT tutumuyla yabancı dilin ortak
etkilerinin anlamlı olduğu görülmüştür.
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 6 Temmuz 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Cilt: 24 Sayı: 1 |