ÖZET
Bu çalışmada, ilk işe almanın rolü ve Afrika kökenli Amerikalı
kadınların eğitiminin ilk yılında öğretmenin hazırlıkları açıklanmaya
çalışılmıştır. Aynı zamanda, bu çalışma eğitimde ilk deneyimin önemli
bileşenlerini açıklamayı ve bvcnların eğitim uygulamaları ile öğretmen
eğitimini nasıl etkileyeceğine açıklık getirmeyi amaçlamaktadır.
Araştırma Julian öğretim uygulamalarını etkilemeye yönelik kesin
müfredatın gücünü öğretmektedir. Bu müfredat etnik olarak farklı
öğretmenlerin öğretim ve öğrenme deneyimlerine başvuran modellerden
öğrenilenleri içermektedir. Bu Öğretimin büyük kent sınıflarında
gerçekleştirildiği anda esneklik ve değişmezlik arasında tamamen denge
bulmaya oldukça ihtiyacı olan bir müfredat programıdır. Bu öğretmenlerin
etnik kökenini kişisel olarak fark etmesi ve bunu kendinin ve öğrencilerinin
bilgisini güçlendirmeye bir katkı olarak ele almasını gerektiren bir müfredat programıdır.
Abstract
This study aims to explain the preparation stage of the afroamerican
women education and the role of first job experience. This study
also tries to clasify the important parts of first experience and its effect on
the teacher training
The research shows the power of the absolute curriculum on Julion
teaching applications,This curriculum includes the models the racialy
different teachers apply in their teaching and learning experiences. This
curriculum needs balancing between flexibility and stability when applied to
the large city classes. This curriculum requires the self-race consciousnes
of teachers and using this fact to contribute the improvement his and his
learners knowledge.
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 3 Aralık 2010 |
Gönderilme Tarihi | 3 Aralık 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2004 Sayı: 10 |