BibTex RIS Kaynak Göster

FELSEFE ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİ KULLANMA DÜZEYLERİNİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2005, Sayı: 11, 199 - 213, 03.12.2010

Öz

Bu çalışma ile, felsefe öğretmenlerinin derslerinde kullandıkları
öğretim yöntemlerinin hangi düzeyde olduğu belirlenmeye çalışılmıştır.
Araştırmanın evrenini Erzurum il merkezindeki felsefe öğretmenleri ile
öğrenciler; örneklemini ise, random yoluyla seçilen 20 öğretmen ve 210
öğrenci oluşturmaktadır. Elde edilen verilere göre, felsefe öğretmenlerinin
çok fazla değişik öğretim yöntemlerini kullanmadıkları sonucuna
ulaşılmıştır. Sonuca göre de bazı önerilere gidilmiştir.

Yıl 2005, Sayı: 11, 199 - 213, 03.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Zafer Yılmaz Bu kişi benim

Mustafa Cihan Bu kişi benim

Çavuş Şahin Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 3 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 3 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Sayı: 11

Kaynak Göster

APA Yılmaz, Z., Cihan, M., & Şahin, Ç. (2010). FELSEFE ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİ KULLANMA DÜZEYLERİNİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(11), 199-213.