Bu çalışma ile, felsefe öğretmenlerinin derslerinde kullandıkları
öğretim yöntemlerinin hangi düzeyde olduğu belirlenmeye çalışılmıştır.
Araştırmanın evrenini Erzurum il merkezindeki felsefe öğretmenleri ile
öğrenciler; örneklemini ise, random yoluyla seçilen 20 öğretmen ve 210
öğrenci oluşturmaktadır. Elde edilen verilere göre, felsefe öğretmenlerinin
çok fazla değişik öğretim yöntemlerini kullanmadıkları sonucuna
ulaşılmıştır. Sonuca göre de bazı önerilere gidilmiştir.
Felsefe Felsefe Öğretimi Öğretim Yöntemleri Etkili Öğrenme-Öğretme
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 3 Aralık 2010 |
Gönderilme Tarihi | 3 Aralık 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2005 Sayı: 11 |