BibTex RIS Kaynak Göster

DUYGUSAL ZEKÂ YETERLİLİKLERİNİN KURAMSAL ÇERÇEVESİ VE EĞİTİMDEKİ ROLÜ

Yıl 2005, Sayı: 11, 269 - 293, 04.12.2010

Öz

Geleneksel eğitim anlayışı, bilgi toplumunun ihtiyaçlarını
karşılayamamaktadır. Bilgi çağı insanının yetiştirilmesinde yeni bir
yaklaşıma ihtiyaç vardır. İnsanların duygusal zekalarının geliştirilmesi, pek
çok sorunu çözebilir görünmektedir. Literatüre dayalı olarak yürütülen bu
araştırma üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde duygusal zeka
kavramı, duygusal zeka yeterlilikleri ve duygusal zeka modelleri sistematik
olarak tanımlanmaktadır. İkinci bölümde duygusal zekanın eğitimdeki rolü
tartışılmaktadır. Üçüncü bölümde sonuç ve önerilere yer verilmektedir.

Yıl 2005, Sayı: 11, 269 - 293, 04.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Demet Somuncuoğlu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 4 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Sayı: 11

Kaynak Göster

APA Somuncuoğlu, D. (2010). DUYGUSAL ZEKÂ YETERLİLİKLERİNİN KURAMSAL ÇERÇEVESİ VE EĞİTİMDEKİ ROLÜ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(11), 269-293.