Bu çalışmanın amacı İngiltere 'de ve Türkiye 'deki orta dereceli
okullarda dil öğretme ve öğrenmesinin ve diğer derslerin öğretimde dilin
kullanım şekillerinin İngiliz ve Türk öğretmenlerinin görüşlerinden hareketle
karşılaştırmaktır. Araştırma için I20'şer ortaöğretim kurumlarında göre yapan İngiliz ve Türk öğretmeni örneklem olarak seçilmiş ve veri toplamak
için her birine anket uygulanmıştır. Toplanan veriler analiz edilmiş ve
karşılaştırılmıştır. Araştırma İngiliz ortaöğretim okullarının öğretim
süreçlerinin öğrenci ve öğretmen etkinlikleri açısından daha iyi organize
edildiğini göstermiştir, ingiliz orta dereceli okullarda öğretme iki yönlü bir
süreç görünümündeyken Türk orta dereceli okullarda tek yönlü bir süreç
görünümünde olduğu bulunmuştur.
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 4 Aralık 2010 |
Gönderilme Tarihi | 4 Aralık 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2005 Sayı: 11 |