BibTex RIS Kaynak Göster

İŞBİRLİKÇİ ÖĞRENME YÖNTEMİ ÜZERİNE DERLEME ÇALİŞMASİ III: İŞBİRLİKÇİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN EĞİTİM ORTAMINDAKİ FAYDALARI

Yıl 2006, Sayı: 13, 414 - 430, 04.12.2010

Öz

Eğitim ve öğrenimdeki yeni yaklaşımlar bilim adamlarının eğitim ile ilgili
çalışmalarda kullandıkları yöntem ve davranışlarla uyum içerisindedir. Yeni öğretim
yaklaşımlarında Öğretmen öğrencileri kendi düşünce modeli içine hapsetmemeli, kendisi
öğrencinin düşünme ve öğrenme sistemine girmeli ve öğrenciyi bilimsel yönteme
yönlendirmelidir. Bir eğitim programının amaçlarına ulaşması öğrenme ve öğretme
süreçlerinin rasgele olarak değil, bilimsel araştırma bulgularına göre düzenlenmesine
bağlıdır, Bu doğrultuda gerçekleştirilen çalışmalar arasında işbirliğine dayalı öğrenme
çalışmaları Önemli bir yer tutmaktadır. Bu noktada, işbirliğine dayalı öğrenme ile ilgili bazı
açıklamalara yer vermekte yarar görülmektedir. Bu çalışmada işbirlikçi öğrenme
yönteminin ; akademik başarı, sosyal beceri kazandırma, psikolojik fayda ve ölçme -
değerlendirme süreçlerine katkıları üzerinde durulmuştur.

Yıl 2006, Sayı: 13, 414 - 430, 04.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ufuk Şimşek Bu kişi benim

Ümit Şimşek Bu kişi benim

Kemal Doymuş Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 4 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Sayı: 13

Kaynak Göster

APA Şimşek, U., Şimşek, Ü., & Doymuş, K. (2010). İŞBİRLİKÇİ ÖĞRENME YÖNTEMİ ÜZERİNE DERLEME ÇALİŞMASİ III: İŞBİRLİKÇİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN EĞİTİM ORTAMINDAKİ FAYDALARI. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(13), 414-430.