BibTex RIS Kaynak Göster

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ALMANCA DERSİ EV ÖDEVLERİNE KARŞI TUTUMLARININ İNCELENMESİ / The Analysis of The Attitudes of Secondary Education Students Towards German Assignments

Yıl 2012, Sayı: 24, - , 03.01.2013

Öz

Bu çalışmada, ortaöğretim düzeyindeki öğrencilerin Almanca derslerinde verilen ev ödevlerine karşı tutumları incelenmiştir. Bu amaç doğrultusunda, Adana’nın Çukurova ilçesinde bulunan Piri Reis Anadolu Lisesi’nde öğrenim gören 250 öğrenciye, 45 tutum cümlesinden oluşan bir anket uygulanmış, anket sonuçlarının değerlendirilmesi sonucunda likert tipi 15 cümleden oluşan bir tutum ölçeği geliştirilmiştir. Geliştirilen tutum ölçeğinin  iç tutarlık Cronbach alpha katsayısı  .90 olarak bulunmuştur.

Anahtar Kelimeler: Almanca ev ödevleri, tutum ölçeği.

 

 

In this study, secondary education students’ attitudes  towards the German assignments have been investigated questions, an Attitude Scale which was formed from 15 likert type sentences has been developed. For that reason, a survey which was formed  from 45 attitude questions has been applied to the 250 Çukurova/Adana Piri Reis High School students. As a result of the evaluation of the survey The Cronbach Alpha was found as .90.

Key Words:  German assignments, attitude scale.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Bülent Kırmızı

Yayımlanma Tarihi 3 Ocak 2013
Gönderilme Tarihi 3 Ocak 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Sayı: 24

Kaynak Göster

APA Kırmızı, B. (2013). ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ALMANCA DERSİ EV ÖDEVLERİNE KARŞI TUTUMLARININ İNCELENMESİ / The Analysis of The Attitudes of Secondary Education Students Towards German Assignments. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(24).